Skrevet av Emne: Sort Cherokee varebil ca 95 mod til film innspilling  (Lest 1759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Til filmspilling tirsdag 30.6 i Oslo samt noen dager i august.

Signeres full kontrakt og en leieinntekt. Avtales direkte mellom eier og produksjons selskap!

Ta kontakt med Tove på mobil412 09 956
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Sort Cherokee varebil ca 95 mod til film innspilling
« Svar #1 på: Sø., 2,August,2015,23,33 »
Jeg heter Margrete Eskedahl og er produksjonsdeesigner på dramaproduksjonen Det Tredje Øyet, for Rubicon TV.

I tidligere episoder har vi filmet en Jeep Grand Cherokee, 1995 modell, sort, med fem dører. Vi trenger en tilsvaende bil for opptak nå i august (første opptaksdag er 10.8). Det har vist seg at dette er en svært vanskelig bil å finne maken til, og vi er på litt desperat utkikk for å finne en fortest mulig.

Har noen hos dere i Jeepclub Norway noen gode råd & tips på hvor denne bilen kan finnes? Den må være i kjørbar stand, men om den er avskiltet kan vi ordne med prøveskilt. Den kan også være mørke grønn, men det er viktig at den har tre dører.

Vi betaler godt for å leie, opptak foregår i Oslo, men biler andre steder i landet (eventuelt Sverige) er også aktuelt. 

Jeg legger ved link til info om bilen vi har brukt, samt foto. Blir veldig takknemlig for tilbakemelding!

http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=JU68082


Beste hilsen

Margrete Eskedahl

margreteeskedahl.com

Adresse: Motzfeldtsgate 32 - 0561 Oslo
Studio: Mogens Thorsensgate 15
Mobil: +47 93445155
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!