Jeg kan bare utifra egne erfaringer si, at med lastebilfjærene så virket bilen litt mer fast i fisken. Jeg har kjørt mye vanlig WJ, og litt mindre enn mye WJ Last.
Den hadde ikke lenger den svømmende gangen, og jeg syntes faktisk at bilen ble mindre sporete av alle ting. For det er en kjennsgjerning at WJ hadde en tendens til å vandre litt i veibanen. Vel og merke bare med originale felger. Vinterfelgene var for de fleste tatt fra det "uoriginale" sortimentet med ulike innpress osv. Men etter lastebilkonverteringen så vandret den ikke så mye lenger.
Men tilbake til fjærene. Disse er 30% sterkere og i tillegg progressive. Det betyr i praksis at bilen vil bli noe høyere enn fra fabrikk. Koni heavytrack ble satt på sammen med fjærene. Dette av to grunner - slaglengde og styrke. (Koni`ene er i tillegg justèrbare) Men andre støtdempere kan sikkert også passe - rent fysisk, men tror nok personlig jeg ville gått for Koni.
Godkjenning hørte jeg noen si.....
? GLEM DET - svarte uniformsgutta. Men hvem bryr seg vel om dem