først, den fanger ser skikkelig rå ut egentlig, med solide sjakler og greier det blir nok veldig bra!!!
Så ett par bemerkninger
Slik det justerbare hengerfestet er nå, så ser det ut som om mitt faste hengerfeste med 4" dropp var noe kortere i stussen som skal inn i fangern. Det kan du sikkert kappe litt selv hvis du ønsker. da får du festet noe nærmere bilen.
Når det gjelder høyden, så regner jeg med du skal ha kula en del lavere. Ellers så ser det litt rart ut med den greia hengende ett lite stykke under selve kula.
Så, de runde åpningene på hver side. er det til å montere inn skikkelige ryggelys eller??
Og bare helt til slutt. den jobben du har gjort med borring, hull som ikke matcher, tilpassinger osv osv. Det er akkurat det "BOLT-ON" i USA betyr!! Hehe, skjønn det den som kan.
1-Tror nok jeg må kappe og borre opp nytt hull på 2"firkantrøret, slik at det kommer max frem ja, TJ med sin korte akselavstand, bør ikke få noe mer en nødvendig overheng på hengerfestet, kan nok få det frem en 5cm ca. Har sett litt på det under monteringen, og det blir nok gjort ja!
2-Kula er bare hekta på i full fart, men med hevesett så må den iallefall ned mye, derav en slik justerbar sak. litt raklen patent, så mulig jeg går over til et fast drop med tiden, når billen begynner å bli litt mere slik jeg vil!
3-De runde hullene er 4" og "Rampage fucking china" har lykter som passer rett inn,tåke eller langlys ca 100$ og jeg angrer alt på at de ikke ligger hær! Blir knalle ryggelys ja, og fint i løypa kansje?
BOLT ON-Det som skuffer meg mest med slikt som ikke passer, er jo at idiotene som lager rælet, slettes ikke sparer noe tid på å slaske. GRRRRRRR..... har slitt litt med enkelte lærlinger oppigjennom tidene, noe som heter yrkesstolthet for svarte.
Vel vel, synes den ble bra, og bedre blir det vel når den kommer opp fra bakken. Neste er vel SYE og 4" fjærløft. Må sjekke kontoen litt først bare........
AR