Skrevet av Emne: Vinduer til soft top TJ 2000 mod.  (Lest 992 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget karlson@epost.no

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 56
Vinduer til soft top TJ 2000 mod.
« på: Lø.,24,April,2010,15,25 »
Kjøpte meg TJ 2000 mod nå i vinter.
Nå som finværet ser ut til å komme frister det å få av hardtoppen og kjøre litt toppløs 8)
Han som jeg kjøpte bilen av hadde aldri hatt av taket før. Kalesjen var montert i bilen, men aldri pakket ut av transporttrekket. Overraskelsen var derfor stor når det viser seg at alle 3 vinduene mangler her :'(
Jeg går ut fra at det er den orginale toppen som følger med. Ligger vinduene normalt pakket inn for seg, eller?
Men da forrige eier sier han ikke fikk med vinduer da han kjøpte bilen ny må jeg vel bare prøve å skaffe de selv ser det ut til.
Så da er spørsmålet om noen kan ha disse liggende et sted for salg. Kalesjen er mørk brun på farge.
De kan vel skaffes nye men koster nok skjorta.
TJ 4.0 Sahara 2000 mod. Fortsatt original!

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Re: Vinduer til soft top TJ 2000 mod.
« Svar #1 på: Lø.,24,April,2010,17,03 »
Den skal du lete lenge etter. De som evnt dukker opp er nok så slitne at eieren har kjøpt seg nye selv...

Men vindu sett er ikke så gale dyrt. Ca 2200,- fritt levert døren din fra statene.

Du får dem i SOTET og jeg tror du får dem med vanlig også. Fant dem ikke sånn på stående fot, men sotet er klart å foretrekke!!
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget thaugen

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 150
Re: Vinduer til soft top TJ 2000 mod.
« Svar #2 på: Sø.,25,April,2010,23,03 »
Heisann!

Har helt nye vinduer liggende, de ligger i org innpakning/kartong, men de er sorte... Du kan få de for kr 1000,-

Utlogget karlson@epost.no

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 56
Re: Vinduer til soft top TJ 2000 mod.
« Svar #3 på: Ti.,27,April,2010,18,57 »
Hei thaugen,

Jeg er absolutt interesert i vinduene dine. Det er selvfølgelig dumt at de ikke er brune, men skitt au. Jeg bruker de til noen i riktig farge dukker opp. Men er vi sikker på at de passer til en original topp fra 2000? Bor du på Østlandet så jeg kan stikke innom og hente de? Jeg holder til i Tønsberg. Send meg gjerne en PM så blir vi enige om detaljene.

Som du ser Stein-K, folk har mye rart liggende ubrukt i kjellen. Litt flaks skal man jo ha ;)
TJ 4.0 Sahara 2000 mod. Fortsatt original!

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Re: Vinduer til soft top TJ 2000 mod.
« Svar #4 på: Ti.,27,April,2010,19,28 »
Det var litt flaks der ja! Har sett mange spørre etter dette og ikke hørt noe. Men nå var jo disse sorte og ikke brune da...
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!