Trikset er å skaffe seg ett "transfer case shift linkage relocation kit" til bilen. Det er flere leverandører som selger dette. Hele hensikten med settet er å flytte festet ifra det idiotiske stedet "ramma", og ned på kassa istedet. Da kan du heve så mye du vil, og sette bilen og ta den ut av 4x4 i alle tenkbare posisjoner osv med tanke på flex.
Jepp, første gang eg var på Rena endte eg opp med å krype under bilen for å legge inn 4L
Har en slik brakett fra Skyjacker, men eg måtte og fikse litt på føringen til spaken inne i bilen for å få den til å henge i 4L. Det så ut som noen hadde filt opp sporet til spaken tidligere, ganske merkelig men nå er det ok.
Og: Har samme feste til transferen, monterte samtidig hevete poly motor fester og da rakk ikke festet ned til skliplaten. Måtte fjerne senkingen på skliplaten som følger med hevesettet.
Etter dette funker det helt topp, bortsett fra litt vibrasjoner da..
Kjennes ut som motoren er skrudd fast i setet, men det er jo bare godt