Hva heter det firmaet som ikke ville galve? Jeg gjør litt research på dette, så jeg samler sammen meninger og konfronterer andre med meningen til konkurrenter.. Så får vi se hva blir fasit til slutt..
Jeg skal bruke en stroket 4.0L, så fargenyanse spiller vel egentlig ikke mye rolle. En motor skal vel være rød?
Jeg har pr i dag mest lyst på Golden Eagle dekor, mest pga at jeg synes undulaten er fin.
Deretter klinger Renegade mye bedre i mitt hode enn Laredo... Laredo gir litt Korando-feeling..
Hva er egentlig forskjellen på modellene og hva er rekkefølgen, billig til dyrere?
Kan en salmaker fikse skai setene også? Mine er i svart skai med litt stoff på. Egentlig fine seter. De bak er i god stand. Noen som har vert bort i et upholstry-firma i usa? Kunne tenke meg ny innmat i stolene selv om jeg fikser opp trekket. Jeg kjøpte det på mercedesen, og setene ble veldig mye bedre.
base - renegade - laredo, fra minst dyr til dyrere...
Grovt, så var forskjellene fra base til renegade reservehjul, tepper og noe annet småtteri.
Fra Renegade til Laredo kom vel ST/HT, cruisekontroll, klokke, turteller, a/c, andre felger.
MEEEEEEN:
alt kunne bestilles på tvers av modellene (ivaffal Renegade-Laredo), så det var ikke noe problem å få en Renagde m/klokke & turteller om en ønsket det...
Så sånn sett, så har vel de forskejllige modellene ikke så stor betydning.
Det som betyr noe, er den utskriften som beskriver hva *DIN* bil ble levert med.
Så har du de spes., som Golden Eagle, Golden Hawk + noen andre.
Men her kan noen andre få lov til å uttale seg.
Det eneste jeg vet, er at pip-pip'en kom i 2 utgaver, 2 farget (?) og 3 (eller 4 ?) farget. Om begge disse faktisk ble levert på 7'er, det er jeg usikker på. Den 2 fargede blir litt "kjedeligere", det er mer sprut i den andre.
Og finner du en OEM, ubrukt pip-pip, så er den å betrakte som hønsetenner, ta godt vare på den & få et grafisk firma til å lage en repro. Orginalen henger du i glass & ramme på veggen.