Monterte det selv. Det er ikke noe problem om du klarer å skifte dekk på bilen og skjønner at du må stramme til ting med moment og ikke på sånn cirka godt nok opplegg, så klarer du detta
Bruksanvisningen som fulgte med er OK, men se på f.eks teraflex sine videoer på YouTube så skjønner du dere hva du må tenke på og hva du må huske. Er feks. veldig kjedlig og rive av en bremse slanger eller en ledning til abs'n.
Det følger ikke med lengere stag til swaybar/stabiliserings stagene foran eller bak. Er det jo delte meninger om du trenger og bytte de med kun 2" løft. Jeg hadde et par fra teraflex og synes geometrien ble litt bedre. Så husker jeg ikke om nye fester til bremserørene bak var med eller om de å fulgte med i sette fra teraflex, men det er en fordel og flytte det litt så slangen ikke blir så stram ved full flex.
Du må ha firhjulskontroll og vise dokumentasjon på det sammen med tuv papirene for å få det godkjente en hos bt.
Husk at tuv papirene er kun på tysk og BT mannen kan be om å få de på norsk eller engelsk. Han jeg møtte skjønte ikke et ord tysk, men han var løsningsorientert og sammen tydet vi hvilke nummer som hørte til hvilken demper, spiralfjær og hvor de skulle sitte under bilen. Han sa et hvis du møter en som er litt vanskelig så nekter han å godkjenne bilen før han har papirene på norsk.
Husk etterstramming etter noen 100 km. Så slipper du at fôringer osv. blir utslitt med en gang.