Skrevet av Emne: HJELP, trenger referanser før godkjenning hos BT!  (Lest 1523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget SASR

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 97
HJELP, trenger referanser før godkjenning hos BT!
« på: Ti.,26,August,2008,19,20 »
 Kunne tenkt meg referanser fra noen her inne på forumet som har fått godkjent 33" dekk eller større på sin jeep tj!

 Skal prøve å få godkjent Tomas sin gamle TJ neste tirsdag/onsdag på 33" (evt 35") dekk..
 
 Kunne også tenkt meg referanser på biler som har fått lite skilt bak.., siden tj'en har Warn bakfanger+tire carrier 8)

 Hadde satt umåtelig stor pris på om noen kunne vært snill å hjulpet meg! 

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Sv: HJELP, trenger referanser før godkjenning hos BT!
« Svar #1 på: Ti.,26,August,2008,23,36 »
Se på finn.no når det gjelder referanse på lite skilt bak. Jeg fant 2 TJ´er med lite skilt, sendte dem en mail og spurte om å bruke bilene som referanse. Bare et tips i tillegg til bilene her inne.

Jeg fikk selv ikke lite skilt bak, men jeg har skrevet klage. Si ifra hvordan det går med deg, og om du fikk det igjennom.
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt

Utlogget Erik S

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 66
Sv: HJELP, trenger referanser før godkjenning hos BT!
« Svar #2 på: On.,27,August,2008,00,14 »
Hei
TJ`n min er godkjent med både lite skilt bak og 33",godkjent ved BT Trondheim.
Ring meg.
Erik Selbekk
90194745
Medl.nr 82

Utlogget provib@gmail.com

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 370
  • TJ`n min pr. høst 07
Sv: HJELP, trenger referanser før godkjenning hos BT!
« Svar #3 på: To.,28,August,2008,11,31 »
Min Tj 4L. har lite skilt bak, i papirene ser jeg at det er merkefoshandler som har skrevet beskjed til BT at "bilen kan få lite skilt bak".
Dette står nå i vognkortet.
Men du burde forte deg for de snakker om å forby lite skilt bak på alle biler ganske snart.
Kunsten å skru er å tørre å ta ting fra hverandre uten å være redd for å ikke få det sammen igjen. Kast aldrig en gammel del før den nye er på plass:-)