Girkassa er tilbake på plass, og etter en liten testtur (balja er ikke skrudd fast) virker det som om ting funker!
Kan virke som om problemet med clutchen har vært oljelekkasje...?? Den gamle cluchen så forholdsvis grei ut, men det var ett oljelag mellom den og pressure plate, og masse olje i bell house. Skal vel ikke være sånn?
Håper at grunnen til dette var den dårlige bakre simringen som jeg bytta ifjor, når det forsvant 1 liter olje i uka...
Ny og gammel
Sweet
Ganske grisete bell housing, men dette er min første demonterte, så vet egentlig ikke hvordan det burde sett ut.
Gammel og ny pilot bushing. Samme indre diameter, men det var alt som var likt. Ikke nålelager heller på den nye... Beholdt gamle...
Klarer jo aldri å reparere noe uten å ødelegge noe på veien. Den ene bolten som fester bell housing knakk når jeg skulle dra til med moment. I ett av de fire hulla som holder girkassa virker det som om gjengene har gått fyken. Hvis ingen har noen sterke meninger om at dette, så går for at dette er et resultat jeg kan leve med, og ting vil holde seg sammen i hvertfall en sesong