Ja hvor skal vi begynne ;)Heving bak kan gjøres med lengre sjakler og kombinere med å bytte ut noen lange blad fra Chev S 10(Blazer evt)Avhengig av sjakellengde så kan du få 5-6".Foran så må du ha lange fjærer +evt spacere for å komme opp i den høyden,Jeg har 4.5"fjærer +spacer,det gir omtrent 6",avhengig av vekt.
Lange dempere+ lange bremseslanger foran og bak selvfølgelig.Ny eller modifisert trackbar foran,ellers vil akselen kommme langt ut på høyre side,det blir feil sentering.Pitmanarmen må du ikke ta,ikke på en skaubil mener jeg.Fjerne hele sway-baren foran og evt bak.Det går til slikt bruk å la gearkassa bli der den er,men 1" senking på traversen+ gradkiler mellom fjærer og aksel bak er lurt på grunn av krapp vinkel på mellomakselkryssa ved slik heving.
Dekk og felger ja,der ville jeg brukt 33"x12.5 Mud-terrain av et el annet merke på 8 el 10" felg.Den originale bakakslen liker ikke veldig store hjul.Ellers er det vel kapping av hjulbuer og slike ting for å plass til hjula.Det er sikkert mye mer å andre forslag,men nå har du litt å tenke på.