Skrevet av Emne: Ønskes kjøpt; Cobra frontfanger til 98 modell Wrangler  (Lest 1450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget nehover

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 2
Ønskes kjøpt; Cobra frontfanger til 98 modell Wrangler
« på: On.,13,Januar,2010,13,52 »
Jeg klarte å få bulket min Cobra kufanger før jul, og er nå på jakt etter en ny! Men dessverre produseres de ikke lenger!
Er det noen som har noen gode tips og råd til hvor jeg kan få tak i en, eller i værste fall om det finnes en annen produsent som
har et nogenlunde liknende fanger? Kjører nå uten og føler meg som en tannløs kjerring=)

Alle kommentarer mottas med stor takknemlighet!

Mvh
Nils Erik Høver

Utlogget jorns

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 371
Re: Ønskes kjøpt; Cobra frontfanger til 98 modell Wrangler
« Svar #1 på: On.,13,Januar,2010,14,27 »
Jeg klarte å få bulket min Cobra kufanger før jul, og er nå på jakt etter en ny! Men dessverre produseres de ikke lenger!
Er det noen som har noen gode tips og råd til hvor jeg kan få tak i en, eller i værste fall om det finnes en annen produsent som
har et nogenlunde liknende fanger? Kjører nå uten og føler meg som en tannløs kjerring=)

Alle kommentarer mottas med stor takknemlighet!

Mvh
Nils Erik Høver

Jeg har en Wrangler fanger liggende hjemme. Det er en slik kufanger med bøyle opp og plastdeksler på siden. Men om den er til en YJ eller TJ vet jeg ikke.
Jeg kan sikkert ta ett bilde av den dersom du ønsker det.

Du kan gjerne få kjøpt den eller om vi kan bytte dersom du klarer å skaffe meg en orginal CJ fanger helst i rustri utførelse.

Jørn
Jeep Cj7 1986, JK Sahara 2012

Utlogget nehover

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 2
Re: Ønskes kjøpt; Cobra frontfanger til 98 modell Wrangler
« Svar #2 på: On.,13,Januar,2010,14,36 »
Ta gjerne et bilde av den, Jørn, så kan jeg ta en titt på den! Det jeg likte med den fra Cobra var at den ikke erstattet støtfangeren, men bare var et supplemet!

Jeg vet ikke om du kan legge ut bilder her sm et reply, hvis ikke så si ifra så sender jeg deg epost adressen min!

Mvh
Nils Erik

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Re: Ønskes kjøpt; Cobra frontfanger til 98 modell Wrangler
« Svar #3 på: On.,13,Januar,2010,15,53 »
Jeg har Cobra fanger til Wrangler. Stod på min 98 modell. Ring meg: 900 34 981 eller hus tlf 67 14 17 15. Er dårlig mobildekning hjemme, så prøv hus tlf først:)
« Siste redigering: On.,13,Januar,2010,16,00 av Jan-Erik »
med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt

Utlogget Jan-Erik

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1151
  • 1998 TJ + 1982 CJ8 Scrambler
Re: Ønskes kjøpt; Cobra frontfanger til 98 modell Wrangler
« Svar #4 på: On.,13,Januar,2010,16,48 »
Fant et gammelt bilde av bilen min med Cobra fangeren. Regner med at det var sånn du er på jakt etter:

med vennlig hilsen

Jan-Erik Romøren (medlem: 724)
Mobil: 900 34 981

Min TJ garasje
Mitt CJ8 Scrambler prosjekt