Maratonhelg i skjulet, er støl i skrotten etter 35 timer med skruing
.
Bob, en ble kvitt all stålmarken under og gnidd inn med owatrol, tynnstoff og tectyl.
Fikk på OME settet, brukte 034 RA + fjærer bak med gummiforinger, dette økte høyden med 5cm i forhold til UC fjærene.
JKS justerbar trackbar, lengre stabstagbein foran, Rustys styresnekkestag, OME styredemper, nye kryss i framaksel+bakre mellomaksel, Dynomax eksosanlegg, H feste med firkant fra Warrier.
Har også tatt full 100 000km service, med alt blod,filtre, tenningsdeler, vannpumpe, Reim, bremser og forstillingskontroll. Så nå koser vi oss her.
Har også tidligere montert 3 nakkestøtter og 3p midtbelte i baksetet. (Nakkestøtter fra Opel Vivaro faktisk, passet helt i farge og form). Skålmatter i hele bilen, ny Kenwood stereo samt motor og kupevarmer.
Det som står igjen er: Firkant feste (Hidden hitch) foran til Portabelwinsjen, Bunnpannebeskytter fra AEV, og gummi skvettlapper. Har også liggende 31" BF mud km2 som skal på grisesolide Dotz Dakar stålfelger.
Har endel deler liggende som doneres bort til trengende: Trackbar, UC bakfjærer, nye bakdempere og en komplett topp til 2,5L (97" TJ motor)