Skrevet av Emne: Unik byggeprosjekt bil 91 4.0 HO Med landets kanskje fineste godkjente kufanger  (Lest 1180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget AndreHunter

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 6
  • Min 91 Cherokee 4.0 High Output :-)
Vurderer og selge Cherokeen min. Legger den ut på Finn.no til neste uke når jeg har fått vasket over litt.
Tror ikke det er mange av denne i landet, bilen ble importert fra Nederland i 1999. Kjøpte bilen for 3 år siden av han som importerte den i 99, forrige eier hadde ikke prøvd og få godkjent kufangeren. Så omsider var jeg tvunget til og dra til biltilsynet for og få den godkjent. Kom to stykker ut for og se på den, de kom frem til at den kledde bilen og at den helt sikkert måtte være bestillt fra fabrikken med bilen. Han ene tok frem kamera og tok en del bilder og spurte, du vil vel sikkert ha det nedskrevet i vognkortet. Ja gjerne det sa jeg  :)
Bilen er EU godkjent okt 2011, de på verkstedet sa de hadde tilgode og se en cherokee uten noe rust under, så bilen er 99% rustfri.
Litt lakkflekker er det jo,pluss litt avflassing av klarlakk på taket.
Byttet nylig bremsetromler-vannpumpe-oljepumpe-+ ny komplett fordeler.
Bilen går bra :-)
KN filter
Følger med erstatningsrør for kat
Alarm
vinter-sommerdekk på lettmetall
Cruisecontroll
Skinninteriør
AC
Defa motorvarmer med tidsur-batterilader
Får ikke til og laste bilder her, ser vel litt på profilbildet mitt. Har 55w xenon tusenmetre og litt større dekk på den nå.
KM 268000
Pris 28000
Fikk til bilder allikevel :-)









Mulig det bare blir med vurdering av salg, så inne på forumet her at det er mulig og få bensinforbruket ned mot 0.83L på mila ved skifte av dyser, står forøvrig på diverse forum i USA også. Det er ikke ille på en så stor motor :-)
« Siste redigering: To.,11,Oktober,2012,18,47 av AndreHunter »

Utlogget Patrick

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 49
  • XJ 90' 4L Limited
Denne tar det deg nok maks én ettermiddag å bli kvitt, hvis den virkelig er i så god stand som du sier den er. Hadde lett bladd opp 28 lapper for denne på flekken hvis jeg hadde de liggende.
Det er ikke den ting litt gaffateip, et balltre og litt godvilje ikke kan fikse!