Uansett lurt å smøre disse boltene. Jeg fikk av alle ganske greit med vanlig skralle bortsett fra en av dem som hadde bøyd seg under krasjen. der måtte mer kraft med et rør på skralla till. Var litt redd for å knekke bolten men det gikk bra
Jeg foretrekker selføgelig også TUV, så jeg hvetfall har noe å slå i bordet med. Og siden motorløtftet skal skje før karroseriet skal på plass igjen må det bli body løft også med en gang.
Da tror jeg det heller mot det 2" settet de selger på BG.Nor for da og sette det rett på ramma uten de orginale foringene i mellom. det betyr jo igjen at hverken de orginale eller de medfølgende boltene har riktig lengde menn de går det vel ann å få tak i i riktig lengde. Selv om det settet egentlig ikke er godkjent sammen med OME settet er det jo bedre enn å ikke ha papirer i det heletatt. Men BG.Nor har laget et skriv på dette som vistnokk har vunnet frem hos BT ved noen tilfeller. (altså ved bruk av detter settet i kombinasjon med OME).