Etter å ha sendt motorstyring til Autoelectronics for reparasjon kom de tilbake med at de ikke hadde funnet noe som helst feil med enheten. Egentlig en god tilbakemelding etter min mening men reaksjonen fra merkeverksted var at dette var det de fryktet, da må feilen ligge et sted i ledningsnettet og tilnærmet umulig å finne!?! Bra jeg ikke benyttet løsningen merkeverkstedet anbefalte med kjøp av ny motorstyring til 35.000 + mva. og frakt fra USA var min respons. En nokså ullen forklaring kom deretter. Jeg konkluderte deretter med at merkeverksted ikke kunne få videre tillit. Imidlertid ble det de som montere motorstyringen i bilen igjen og voilá, da startet bilen og har fungert klokkerent siden den tid. Merkeverksted hevder at Autoelectronics må ha foretatt reparasjon men dette har de ikke gjort. Da ville vi jo tatt oss betalt for reparasjonen, sier Autoelectronics. Ergo et lite under som har skjedd, eller er det et merkeverksted som har spekulert i hvordan makse inntjeningen...?