Jeg merka ingen subbing på første turen, men har jo ikke kjørt noe terreng enda.
Det er ikke rare klaringen foran forhjulene, men innerskjermen er jo ikke så veldig fast og stiv så man kan sikkert modifisere litt her om nødvendig.
Skal prøve litt i helga å flexe litt så får vi se. Dimensjonen tilsvarer vel bortimot 31", mener å ha lest at det er det største som går uten liftkit eller modifisering av skjermer eller innerskjermer. Men dekkene er jo heller ikke spesiellt brede så det skal vel gå bra.
I teorien skal vel forbruket gå ned på langkjøring da turtallet går ned med ca 100 rpm. Men om det funker i praksis ja... ?
Egentlig er vel det som skjer at man i praksis kjører litt fortere, siden speedomeretet nå vil vise 5% mindre enn før.
Men da kommer man iallefall fortere fram.... Men går køen i 90 så bør man da ha en liten besparelse støy og forbruksmessig.
På småkjøring derimot kan det kanskje tenkes at det blir motsatt effekt på forbruket.
Syns kanskje ikke den ble fullt så kjapp på foten på førstegiret som før men det er jo ikke snakk om mere enn ca 5% endring så veldig dramatisk forskjell skal det jo ikke bli.
Dekkene var iallefall svært behagelig å kjøre med støy og komfortmessig. Lettere på styringa ble den også.
Kombinasjonen krommet grill og krommede felger syns jeg står i stil til hverandre, og fraværet av lavprofildekk skiller den litt fra mengden av pimpede rides
Uhildet? test av Grabber HTS mot Pirello og Bridgestone på en Porsche Cayenne. Grabber HTS vinner knepent i alle kategorier
http://www.youtube.com/watch?v=s7GLS6SIGn0&feature=relatedNoen som vet korrekt dekktrykk ? I instruksjonsboka står det 270 kPa som vel er det samme som 2,7 bar eller 39 psi.
Men i Autodata står det 2,3 (33 psi) bar og på Continentals dekktrykkplansje står det 2,2 bar (32 psi), evt. 2,4 bar bak ved fullastet bil.