Da kan det se ut som om det er kun ytre "seals" på min aksel
fant en grei forklaring til en TJ her
http://billhughes.com/dana35c/TJDana35.pdfmen det forutsetter at jeg har en hel masse spesialverktøy, trenger jeg egentlig det?
eller er det noen som har slik spesialverktøy, for å dra ut og sette inn ny pakning, har ikke fått sjekket hverken slark i akslingen (som tor p å4x4supply ba meg sjekke) men bestiller nye pakninger på mandag uansett, bør vel kanskje bestille noen axle shafts også
er det forskjell på høyre og venstre, og hvor mange splines er det, jeg har en 1993 model 4 liter med manuell kasse.
sitter nede i kragerø, med hekseskudd etter ikke bilrelaterte løft, og må vente med å gjøre noe noen dager! dette ifølge den polske kiropraktoren, som plukket jordbær på nabo gården!
Er det farlig å kjøre bilen, bare jeg følger med på oljenivået i diffen?