Modeller > XJ, MJ

Håndbrekk

(1/2) > >>

Herman:
Ja noen må vere først ;D Hva er kravet til håndbrekket ved eu kontrol på en 90mod XJ?

Turbo.TJ:
Du må fårst og fremst ha et håndbregg i bilen. ;)
Hva du mener med krav,det skal i förste rekke ta noenlunde jevnt på begge sider og da kunne holde en bil i bakke.. Mener at för,så skulle liksom ett brekk gå 4-5 hakk för det låser hjulene.Men ikke sikker på om det er slike regler i dag.Men sånn ca der omkring.(hvis det var det du lurte på da.)

MasterMedic:
??
Handbrek, håndbregg "har det noe med sau å gjøre"?

Diskuterer dere håndbrekk her?

 8)
Unnskyld, men måtte bare..

Herman:
Joda det er hånbrekk jeg mener, det er ikke så lett er aldri så lite dystlekiker så dette blir ikke siste skrivefeile. :) Tilbake til håndbrekket dette med 4-5 hakk trur jeg er borte. Hørte noe om at det skulle sakke 9m i sekundet. I mot bakken står bilen men i bratte nedoverbakker er det et problem. har nye klosser og skiver det blev lit bedre nå etter jeg har svisa lengere armer på calipera. Til en opp lysning så er det  Warn fulfloating axel kit med braket til Cadilac brese caliper. dette er gjort for å få bedre bremser og håndbrekk end orginalt og det er bedre end orginalt, men fikk en 2 feil på Eukontrolen har ikke vist den etter forlenginga av armer. men hvist kravet er at den skal stå uanset hvor brat bakken er så tviler jeg på at dette blir godkjent.  ???

Herman:
Tror jeg har funnet løsninga. fjera som sitter rumdt orginale håndbrekkswiren må bort.
Fant svaret på en netside ( http://jeephorizons.com/tech/xj44part3.html ) nå ble jeg glad ;D ;D dette problemet har jeg slitt med lenge mange timer i garasjen ::)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning