Skrevet av Emne: jeep cherokee 1994 til salg  (Lest 1043 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget chriskbh

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 9
jeep cherokee 1994 til salg
« på: Fr.,14,Oktober,2011,09,55 »


Jeg sætter min Jeep til salgs,

Den kan købes veldig billigt, jeg tænker lidt 10-15.000 kroner.

Bare kom med bud, bilen holder i Oslo, men jeg kan også med på overtagelse i Lillehammer området da jeg har familie der.

Bilen er som sådan i fin nok stand, skal igennem EU kontrol i starten af 2012 og det er derfor at jeg sælger den, jeg har simpelthen ikke tid og lyst til at bruge timer på at få den igennem, for det er klart at der skal gøres ting ved den, mig bekendt har den en kommentar omkring lys overnummerpladen (no big deal) så har den et hul i udstødningen som kan fixes simpelt også må den have ny frontrute (derfor sælger jeg den så billigt så køber han bruge lidt af de penge man sparer på at fixe bilen helt op)

Ellers er den i fin stand, den har vinterdæk som jeg købte i starten af vinteren 2011 men som ikke har kørt specielt langt, også har den et sæt gamle vinterdæk som ikke er noget værd men som sidder på nogen fælge som følger med om man har lyst.

Jeg sælger fordi jeg skal hjem til Danmark at bo i løbet af våren 2012 og derfor gider jeg ikke bruge tid på at fixe bilen som jeg egentlig har været glad for, nu vil jeg bare sælge den.

Bilen kommer med sorte lædersæder.

skriv her eller giv mig et ring på +47 90 40 27 54

mvh
christian