Skrevet av Emne: 93 mod Grand Cherokee Laredo, 4 liter/190 hk, alt for 10.000 eller BUD!  (Lest 1059 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Thomas km

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 109
   Har vært i kontakt med en kar i utlandet tidligere for å få tak i en AX 15 kasse for firhjulstrekk, dette var vel i sommer. Nå først tar han kontakt og sier at han kan få tak i en AX 15 med 67000 km for 5900 nkr, jeg svarer at jeg synes at 5900 er litt mye. Med tanke på hvor vanskelig det er å få tak i denne type kasse så er kanskje ikke prisen så helt feil likevel. Er bare ikke vant til å betale såpass for girkasser. Er det så noen som finner dette prosjektet av interesse nå, prisen vi får til på girkassen må selvfølgelig komme utenom de 10.000 kr. Håper at det gå å prute noe på denne kassa, men med tanke på at den leveres fra GB så har jeg mine tvil.

Objekt under restaurering selges grunnet omprioritering. Reg. nr. AD 69 955, km. stand: 296259 ( motor er byttet ved 200,000 km til motor med mindre km ), Chassinr: 1J4GZB 8S6RC, 8 stk 15 ” alufelger med bra vinter og sommerdekker, automatkasse mangler ( tiltenkt bytte til manuel AX-15 ), fordelingskasse type 249. Østfold.

Innkjøpspris kr 24.000
Deler som er kjøpt nye ( ikke montert, heller ikke medregnet i innkjøpspris )
- Frontlykter ………………………………...........kr 3960
- Utvendige låser og tenningslås …………."  1500
- Støtdempere rundt om …………………....."  2000
- Forskjerm høyre side
( antennehull sveiset igjen )ca …………..  "  1000


Deler som er kjøpt brukt ( heller ikke medregnet i innkjøpspris ):
- Bakluke
- Venstre førerdør

Sandblåsing, sveising og lakkering er gjort på profesjonelt verksted. Bilen står i garasje, øvrige deler befinner seg innendørs  (tørt).

Hva er utført med bilen:
- Sandblåst alt av rust, påført 3 strøk Brunox før syregrunning.
- Sveiset i ny venstre kanal, og noen mindre hull i gulv.
- Alt av hulrom er behandlet med tynnstoff.
- Bilen er klargjort for lakkering hvor alt av deler slipt ferdig til lakkering. Selve karosseriet er ferdig lakkert inn og utvendig i fargen Britsh Racing Green. 4 liter lakk for ferdigstilling følger.
- Alle paneler, dører er demontert. Alle utvendige plastpaneler er slipt for lakkering.
- Alt av setetrekk renset, og i meget god stand.

Bilen selges helst samlet, da for min 10000 kr eller BUD!. Bytte kan også være aktuelt.Mail: kruger-m@online.no /995 50 630 Bilen står i Trøgstad
« Siste redigering: Lø.,22,Januar,2011,17,37 av Thomas km »