WJ er vel såpass sære i forhold til ymse bruk og kast-biler at det tryggeste nok er å skaffe seg oversikt over samt utføre servicerutiner selv, eller få hjelp hos noen med spesiell erfaring med biltypen.
Skal ikke så mye til av slurv med oljetype, intervaller osv. samt div. sjekkpunkter før det blir dyrt, iallefall om man må ha reparasjoner utført på verksted.
Og ikke minst har bruktverdien falt så mye de siste par årene at det ikke er så fristende å punge ut store beløp til verksteder. Penger man aldri får igjen ved salg uansett.
NB! Vedr. automatolje, så bruker jeg Biltema ATF-U som er en del rimeligere enn Mopar sin. I tilfelle du har fått mengden som skal på transferkassa og ikke automatkassa.
Ser at V8-kassa rommer nesten 14 liter olje mens dieselkassa rommer 9-10 liter, men ved avtapning eller oppsuging får man jo ikke mer enn 5-6 liter ut pr. gang.