Hmm,
kan du gjøre dette med et nytt rele som normalt er lukket, og som åpner seg styrt av blinklyset?
Antar pærer med doble filamenter, et for park og et for blink.
Releet (se eksempel fra Biltema) mates fra parklys-strømkilde til pinne 30 og PARKlampene koples til 87a. Så lenge releet ikke har styrespenning på 85-86 er kretsen 30-87a lukket og da bør parklyset lyse. Styringen 85-86 koples til blinklyset og da bør det vel være slik at når blinklyset er "på" vil releet trekke og kretsen 30-87a brytes, dermed slår parklampene seg av. Og det bør skje når blinklyset er på.
Tror dette skulle virke?
Edit: Har ikke studert så nøye, men ser at det ser ut som om det er to pærer med doble filamenter i blinklysa. Antar at den ene kretsen er park og den andre er blink. Har modifisert teksten over.
Edit2: Etter en natts søvn ser jeg jo at dette betyr at blinklyset aldri er helt avslått, siden parklysene bare er avslått mens blinklyspærene lyser.
Om det er slik at i USA er både park- og blinklyslamper er slukket når blinklyset er aktivert og i "av" modus, må det finnes en trigger et eller annet sted for å slå av parklyset samtidig med at blinklyset går "av". Mulig et kretsskjema kan hjelpe om det er slik det skal fungere, og om det er slik det fungerer i USA.
Om det er slik i USA at parklyset alltid lyser og kun blinklyspærene endrer seg, slik at når blinklyset er "på" lyser både park og blink, mens når blinklys er "av" lyser bare park, så er det jo bare å la det vanlige blinklysreleet trekke alle blinklyslampene slik det vel er gjort idag.
Da er det vel bare i tillegg å la et rele matet fra parklyset styre parklyspærene foran eller rett og slett kable opp til alle parklyslampene fra eksisterende parklyskrets.