Skrevet av Emne: Noen som kan anbefale et greit lakkverksted i Bergensområdet ?  (Lest 1767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Heisan.

Eier av XJ-97 og sysler med tanker om re-lakkering neste vår(samme farge). Prosessen mot et slikt mål er i gang(mye som skal fixes før den tid, men dog, må starte med å planlegge) og ønsker å komme i kontakt med lakkerer i Bergens området som kan jobben sin og selvsagt ikke har tenkt å flå deg :-\


Tips noen?

 
XJ 4,0 98

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Noen som kan anbefale et greit lakkverksted i Bergensområdet ?
« Svar #1 på: Fr.,10,Oktober,2008,22,57 »
Heisann. Jeg har ikke brukt dem selv, men via jobben. De har gjort endel vellykkede lakkeringsarbeider på ambulanser og brannbiler. De er også kjent i amcarmiljøet, og i stylingmiljøet i Bergen. Kan jo være verdt en telefon.? Lykke til. Og vil også anbefale en tur til Roald`s kro siste torsdag i måneden.  :) Velkommen. ;D

http://www.gulesider.no/go/s/main/http://banner.findexa.no/banaid/Go?CbanId=1334139&advalId=91&cvalId=207&product=GULESIDER&shifted=0&url=http%3A%2F%2Fwww.asane-billakkering.no
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Sv: Noen som kan anbefale et greit lakkverksted i Bergensområdet ?
« Svar #2 på: Fr.,10,Oktober,2008,23,38 »
Takker for den, lukter litt dyrt. Hadde en volvo i sin tid der....det kostet for å si det slik uten å dra den historien her.


Blir litt langt til Roald's Kro.  Bor for det meste i utlandet(jobb), men skal ha det i tankene. Ser ut som dere koser dere på turer/treff.
Min XJ er nok litt for "straight" i relasjonen til løfte/dekk faktoren hos dere,  men kan vel kanskje være kjekt å minne dere på hvordan originalen ser ut, visst jeg dukker opp en gang  ;D

Ellers er planene følgende:
Motoren og girkassen er sliten. Kjøpte nytt for noen mnd siden i USA.  Kommet i garasjen nå...skal bare finne ledig tid. ::)
Skal og bygge om til 100 % el-kjøle vifter. Dette er og i garasjen...

Neste uke kommer skinnseter fra UK(brukt) + tak-konsoll type 98 modell. Det blir bra....
Kjøpte el lås system (originalt) til bilen i våres....heller ikke satt på plass ennå......

Dersom dere treffer på meg i traffikken er det bare å hilse på. Er en 97-4,0L   blå-metallic, LJ 1039....registrert.
Guttungen farter mye i Fana om dagen med denne når jeg er på reise, så mulig han ikke forstår slik hilse kode  :)


« Siste redigering: Fr.,10,Oktober,2008,23,43 av Oseberg »
XJ 4,0 98

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Noen som kan anbefale et greit lakkverksted i Bergensområdet ?
« Svar #3 på: Lø.,11,Oktober,2008,00,05 »
Sitat
Min XJ er nok litt for "straight" i relasjonen til løfte/dekk faktoren hos dere,
  Hey. Vår ZJ er ikke hevet, har bare litt større hjul og litt amerikaniserte lys. Hadde derfor vært SUPERT med noen flere "straighte" biler i miljøet. Det styrker mangfoldet i Jeepklubben.  :)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Sv: Noen som kan anbefale et greit lakkverksted i Bergensområdet ?
« Svar #4 på: Lø.,11,Oktober,2008,16,51 »
Hey.. :)

Mente så absolutt ikke noe negativt med dette. Bildene gav bare et inntrykk som jeg responderte på. Liker det jeg ser...kanskje jeg slår meg på den karusellen en dag.


Så var det dette med lakkverksted/lakkerer...noen flere tips?

 
XJ 4,0 98

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Sv: Noen som kan anbefale et greit lakkverksted i Bergensområdet ?
« Svar #5 på: On.,15,Oktober,2008,17,53 »
Ingen som har kjennskap til lakkerer/lakkverksted ??



XJ 4,0 98