Har vel ikke all verdens erfaring med disse etter ett halvår som ZJ eier utover å skifte masse deler i for og bakstilling, men alle jeg har testet har hatt kun valget mellom 4WD-H og 4WD-L, og alle har lugget, selvsagt mye mer i LOW da sperra mellom fram og bak legger inn. Varierte hvor mye det lugget, men det har ikke vært tvil om at dette er en ekte 4WD, når man har kjørt skarpe svinger, for å si det sånn.
Mulig alle jeg har testet har vært slitne i fordelingskassa, men jeg var i kontakt med en som hadde satt inn en slik fordelingskasse som du har(?), "242", og hans argument for å sette inn denne kassa, var at da slapp man lugginga når man kjørte svinger i 2WD. Han hadde vistnok 3 ZJ'er så han hadde kanskje litt erfaring med disse....
Så er det noen her inne som har en ZJ som er smooth i skarpe svinger i 4WD-H??
Min skraper iallefall godt i grusen under manøvrering på parkeringsplasser osv. Trodde det skulle være slik..