Da jeg kjøpte min 3,1 for snart 3 år siden for kr 200.000 (84.000 km) lå 2,7 på omkring kr 300.000 med ikke så altfor høy km-stand.
Angrer forsåvidt litt på at jeg ikke kjøpte 4,7 isteden, men som vist i eksemplet litt ovenfor her fra 12. jan så finnes det jo biler med 3,1 som har gått langt over 300.000 km.
Men når km passerer 200.000 så er det vel god prutegrunn selv om bilen jo kan være i utmerket stand hvis den er godt vedlikeholdt, men man må jo ta i betraktning at det er en del mindre potensielle feilkilder på disse bilene som kan være vanskelige å avdekke på forhånd uten inngående kjennskap og erfaring (som med så mange andre biler fra utenfor Japan
)
Denne ser iallefall ut til å være mye for pengene, selv om man må bruke litt på eventuelle uforutsette ting
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32658266Og denne tectylbehandlede med lav km er det sikkert noe prutningsmonn på
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32586747 faktisk reg. så sent som 12.09.2001 ifølge Mekonomen (står nok feil i annonsen).