Nyeste innlegg

Sider: 1 ... 8 9 [10]
91
ZJ, WJ / Sv: vann sirkulasjon
« Nyeste innlegg av KnuNor On., 9,Mars,2022,18,50 »
Er vannpumpa i orden a? Hvordan er temperaturen på kjølevannet i forhold til før?
92
ZJ, WJ / Speedometer vises for mye
« Nyeste innlegg av Mandy Ladusch Ti., 8,Mars,2022,15,22 »
Jeep Grand Cherokee WJ, 2,7 L, 2002
Heisann
Speedometer viser for mye. RPM (1,1) og KM/H (17km/t) Når vi slå av Jeepen går alt på null.
Når vi slå på vises for mye og nå vi kjøre.  Har tatt fra batteriet og på igjen. Ingen forandring.
Har bygget ut og inn igjen. Ingen forandring.
Speedometer test er gjord men ingen forandring.
Vet noe av dere som det er og hva vi kan gjere?
På forhånd stor takk!
93
ZJ, WJ / vann sirkulasjon
« Nyeste innlegg av aia Fr.,25,Februar,2022,14,50 »
er det noen som kan hjelpe meg?har en 04 grand cherokee m 2,7 crd. det ser ikke ut til at vannet sirkulerer da nedre radiator slange er kald selv om temp ligger på ca 80 grader det kommer heller ikke noe varmtvann inn i varme apperat register(har spylet og renset hele systemet inkl v register)øvre radiator slange blir varm.
94
XK, WK / Sv: Commander blinklys - blinker for fort
« Nyeste innlegg av Magnei On.,16,Februar,2022,12,07 »
Hei. På min 09-mod. Commander har hengerkontakten ingen strøm i noen av kontaktpunktene, og blinklysene blinker med dobbel hastighet. Nødblinken blinker/fungerer som normalt. Jeg har sjekket sikringene i de to sikringsboksene i motorrommet, men finner ingen som er røket. Jeg har også skiftet hengerkontakt, da det var noe irr i kontaktpunktene på den gamle (13-pins). Nå lurer jeg på om det er en sikring jeg kan ha oversett... Fant du ut av problemet - og kan du huske hvor sikringen til hengerkontsakten var lokalisert? (selv om det er en stund siden dette innlegget ble postet) :)
95
XK, WK / Hurtige blinklys og død hengerkontakt
« Nyeste innlegg av Magnei On.,16,Februar,2022,11,59 »
På min 09-mod. Commander har hengerkontakten ingen strøm i noen av kontaktpunktene, og blinklysene blinker med dobbel hastighet. Nødblinken blinker/fungerer som normalt. Jeg har sjekket sikringene i de to sikringsboksene i motorrommet, men finner ingen som er røket. Jeg har også skiftet hengerkontakt, da det var noe irr i kontaktpunktene på den gamle (13-pins). Nå lurer jeg på om det er en sikring jeg kan ha oversett... Er det noen her inne som har hatt det samme problemet - og funnet ut av det tro?
96
ZJ, WJ / Sv: WJ/WG med unik lav kjørelengde - hvor ble de av?
« Nyeste innlegg av teerex Ti.,15,Februar,2022,21,53 »
Kr 2.000 + reg. for en bil til minst 60.000 kan man vel si er et kupp ja  ???

Jeg regnet med at det var en trykkleif, men selger hadde ingen kommentar til det. Så det vil nok forbli en gåte, hvis da ingen kjenner ny eier  ::)
97
ZJ, WJ / Sv: WJ/WG med unik lav kjørelengde - hvor ble de av?
« Nyeste innlegg av KnuNor Ti.,15,Februar,2022,19,05 »
Denne trenger ingen videre kommentar  :o

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247163836


Wow, det må jo være temmelig mye bil for pengene. Igrunn dumt en går glipp av sånne kupp.
98
ZJ, WJ / Sv: WJ/WG med unik lav kjørelengde - hvor ble de av?
« Nyeste innlegg av KnuNor Ti.,15,Februar,2022,19,04 »
99
ZJ, WJ / Sv: WJ/WG med unik lav kjørelengde - hvor ble de av?
« Nyeste innlegg av teerex Ma., 7,Februar,2022,22,23 »
Denne trenger ingen videre kommentar  :o

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247163836

100
ZJ, WJ / Sv: 04' wj 2,7 crd sliter med falskluft
« Nyeste innlegg av Magnei Ma., 7,Februar,2022,21,41 »
Da har jeg endelig funnet ut hvorfor min 2004 mod 2,7CRD har vært treigstartet når den har stått i motbakke. Det var fødepumpa som lekket inn bittelitt luft når bilen har stått ei stund (i slakk motbakke) Sannsynligvis er det o-ringen som er mellom fødepumpa og det ytre lokket som ikke tetter helt (gammel og stivnet).... Jeg skiftet hele fødepumpa (kr. 2.700,- hos Maldal), og vips, så var alt i orden. Nå starter den lett om den står i motbakke i flere døgn :) Fikk tips fra denne videosnutten.. (Mercedes ML 270 - men det er jo samme motoren): https://www.youtube.com/watch?v=F7bkljnbE0w
Sider: 1 ... 8 9 [10]