Skrevet av Emne: startsperre igjen.. tj.  (Lest 1135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget MortenHolm

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 16
startsperre igjen.. tj.
« på: On.,24,August,2011,11,20 »
har nå stått ca 7 uker på jeep merkeverksted på lillehammer.. startsperra tok kvelden, og ingen finner ut hva man skal gjøre.. finnes visstnok ikke mulig å skaffe nye deler til dette.. det er en 97modell wrangler tj.. har jo lest og hørt masse med samme problem.. kan jo si bilen trengs, så hvis noen har svar / tips på fiks eller hva som kan gjøres for å fjerne dritten så trenger jeg det fort...

skal vel være unødvendig å bytte bil for å få noe som funker...  eller???  ikke imponert over jeep verkstedets innsats og liksom finne løsninger.. så kom igjen.. 

send mail begil@live.no  eller tlf 41600162

Utlogget 123

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 19
Re: startsperre igjen.. tj.
« Svar #1 på: Fr.,26,August,2011,02,33 »
123
« Siste redigering: Ma.,11,April,2022,13,14 av Knutey »

Utlogget MortenHolm

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 16
Re: startsperre igjen.. tj.
« Svar #2 på: Fr., 9,September,2011,01,49 »
Hei, takk for svaret. Rakk ikke å se det engang før nå, og nå har det endelig ordna seg!

Etter åtte uker fikk de tilfeldigvis inn en annen Jeep med samme uoriginale startsperresystemet, tok styremotoren fra den andre bilen og satte inn i min bil, starta opp, demonterte hele startsperredritten mens motoren gikk, og stoppa motoren. Med andre ord; nå har jeg ikke startsperre lenger, som forsåvidt kan ses på som smånegativt, men på den andre sida så har jeg ikke startsperre lenger, og det er jo bare dritbra!

Åtte uker, 2.000 spenn, jeg er forsåvidt fornøyd.