Ja,tikking i dag igjenn så det er nok noe grums
Bare for å mimre om ungdomstiden,så var det enkelt med gammel Opel med hydr.ventil-løftere og tikking.Pell dem ut og merk kor dem sto,klem dem sammen i skrustikka x antall ganger for å få ut gørra,fyll på ny olje når du skrudde opp stikka,blåse rent i kanalene,monter og hepp presto
Men vis det er mulig og bytte kam med motoren i bilen så spørs det om jeg river av topp og koster på litt nytt.
Noen som har tips om vettug trim kam med enkel trim?
Har pr.idag KN "kald luft filter kit" og cat uten innmat.
Vurderer i samme slengen å bytte til nyere innsug(bil og motor fra -93)og annet grenrør(tips ønskes).
Skal montere blokk varmer før kulda setter inn så da er vel det like lurt i samme slengen
?
Sjønner nå at dette skulle vært postet som trim under forumet men shit au....
Ja,glemte at jeg tenkte å bytte til større spjeldhus,som det heter på norsk,eller trottle body.......
Jeg er sikkert ute å sykler på glatt is,så kjør på med egne erfaringer takk