Skrevet av Emne: Klintberg & way ! hvem hva og hvor??  (Lest 1660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget svempa

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 255
Klintberg & way ! hvem hva og hvor??
« på: Fr.,15,Februar,2008,20,26 »
Hvilken forretning er det og selger de bra deler til jeep, og ikke minst hvordan er prisene???  Merkeforhandlere har jo ganget mesteparten av delene med 4, så kunne vært greit med en Norsk deleforhandler med bra deler og gode priser, men er ikke intressert i "jalladeler" ;) men er ikke villig til å betale de latterlige prisene hos merkeforhandler >:(   Er det noen som kan dele erfaringer tas det imot med stor takknemlighet  ::)
04 Dodge Ram HD QCSB 5.9 HO Cummins
03 Grand Voyager 2.5 crd 7s
90 GMC QCLB 6.2 detroit diesel
12 Yamaha Nytro MTX MCX 300

Japanese cars are like tampons...every pussy have one

Utlogget bambus

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 116
Sv: Klintberg & way ! hvem hva og hvor??
« Svar #1 på: Fr.,15,Februar,2008,22,37 »
Hei Jeepers!
Jeg har Jeep og bor i nærheten av Klintberg & Way (i Asker). Jeg kjøper reservedeler og rekvisita/forbruksartikler der og er fornøyd både med servisen og prisene. Stedet kan anbefales. Jeg har også Jeepforhandler i nærheten, som jeg benytter for normal servise, men jeg prøver å unngå å kjøpe deler der.
Mvh Bambus
Bambus

Utlogget kawai

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 14
  • Grand Cherokee 2006
Sv: Klintberg & way ! hvem hva og hvor??
« Svar #2 på: Ma.,21,April,2008,21,43 »
Bestiller det meste æ treng fra USA (f.eks. Ebay, kor man finn det aller meste). Prisene i Norge e jo helt krise!!

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Klintberg & way ! hvem hva og hvor??
« Svar #3 på: Ma.,21,April,2008,21,52 »
Sitat
Prisene i Norge e jo helt krise!!

Sprøs helt hvilken del det er og hvor du handler hen... Har handlet i Norge med priser som er akkurat like billig som fra Statene. Bare at jeg fikk delene på dagen og slapp UPS og momsregning og 1 uke leveringstid..... Men ja. Veldig mye er mye billigere fra over dammen....

Klintberg & Way selger i to kategorier:

Orginal del uten orginal merking. En god del billigere enn merkeforhandler.

Og uorginal deler. Enda billigere enn de over....

Merkeforhandlere handler faktisk noen deler fra K&W da det er billigere for dem og mye kjappere enn gjennom sitt eget system....!!!!

Av andre gode dele leverandører i Norge, så har vi 4x4 Supply, BgNor, Bjørn Bergskau, Aarnes bildeler, Amerikanske bildeler osv osv osv osv osv

Jeg er meget godt fornøyd med både delene og kunnskapen hos 4x4 Supply, BgNor og Klintberg & Way. Og jeg har vel handlet en god del fra de aller fleste både norske og utenlandske leverandørene!
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!