Skrevet av Emne: Jeep Cherokee 2,5 td 2001 mod selges  (Lest 1417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Jippei

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 91
Jeep Cherokee 2,5 td 2001 mod selges
« på: Lø.,23,Juni,2012,23,01 »

Utlogget Jippei

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 91
Re: Jeep Cherokee 2,5 td 2001 mod selges
« Svar #1 på: Lø.,23,Juni,2012,23,10 »
Som bildet på profilen indikerer så har det blitt en ny Jeep  ;D

Det følger med "en haug med deler" om ønskelig. Div dører, bakluke, topper, turbo, komplette for og bakstillinger, div elektrisk, brytere, mmm, nesten nye Nokian Hakka 7 osv.
Kanskje den enste 2,5 td med lys brunt skinn?
Bilen har Infinity anlegg med 6 originale høytalere og forsterker(originalt) og 10 platers cd skifter. Oppvarmede for-seter, cruise og aircon. Har kjørt bilen i 6 år og er så fornøyd at det jammen ble en ny Unlimited  8). Håper noen som setter pris på bilen kan stelle den videre..

Ole Tom
95100506
Gol

Utlogget KnuNor

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1375
  • Gvarv, Telemark
Re: Jeep Cherokee 2,5 td 2001 mod selges
« Svar #2 på: Ti.,26,Juni,2012,00,06 »
Fy å fint eksemplar! Det der må være norges fineste! Har aldri sett en siste årgangs 2.5 TD med originalt BEIGE skinninteriør :O Jeg har en fin 98 mod. XJ 2.5 TD selv som jeg har gjort mye med og som er i veldi god stand, men det er en Sport og har fått kjørt på seg 233000 km nå, så begynner å bli en del selv om den sikkert kan gå mye lenger...
Er temme :)lig interessert i den der må jeg si! Mye mulig jeg kommer å ser på den :)

Er det noe rust på den forresten?, på kanalene eller i falsen på insiden i nedkant av dørene der det pleier å komme først? Det saltes vel lite i Gol... :)
Byttet topper på den noen gang?
Ulyd i bakaksel?
« Siste redigering: Ti.,26,Juni,2012,00,31 av Knudie »
Jeep - There's only one!
2013- ¦ 99 WJ 3.1 TD Limited.
(X) 2009-2013 ¦ 98 XJ 2.5 TD Sport.

Utlogget Jippei

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 91
Re: Jeep Cherokee 2,5 td 2001 mod selges
« Svar #3 på: On.,27,Juni,2012,00,02 »
Så hyggelig at du likte bilen. Jeg tror også at den er et spesielt og fint eksemplar.

Kanalene har ikke noe rust. Det er nok litt ruglete i lakken i den falsen som du nevner under dørene. Jeg tror nok alikevel at det er mindre der enn på de fleste andre 11 år gamle bilene.

Og akka ja, jeg byttet en topp nå i våres. Da byttet jeg samtidig alle støtstengene og toppdeksel pakningen. Byttet også simring i clutch huset. Motoren bruker nå ikke en dråpe olje og er helt tett.
Kan også nevne at jeg i fjor høst fikk lekasje i varmeregisteret og tok jobben med å sette inn helt nytt.
Jeg kjenner til at det på tidspunkt dukker opp ulyd i bakakslingen. Har hørt slikt på andre biler. Min er (enda) helt uten lyd :-)

Sikkert mye annet jeg skulle skrevet om for å beskrive bilen bedre, så bare spør!

Utlogget Jippei

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 91
Re: Jeep Cherokee 2,5 td 2001 mod selges
« Svar #4 på: Ti., 3,Juli,2012,15,28 »
Solgt  :'( til trivelig kar fra Voss  :)

Utlogget Patrick

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 49
  • XJ 90' 4L Limited
Re: Jeep Cherokee 2,5 td 2001 mod selges
« Svar #5 på: Ti., 3,Juli,2012,16,51 »
Har sett på den omtrent siden du la den ut, og kommer aldri over hvor god stand den er i. Håper Vossingen er like engasjert som du har vært!
Det er ikke den ting litt gaffateip, et balltre og litt godvilje ikke kan fikse!