Hmmm, ligger det ikke et høggeri ute på Lura ? Synes å huske det.
Joda, Knoksen heter det.. Har ikke hatt tid til å stikke innom ennå.. Søkte litt på "weather tight connectors", men fant ikke noen som jeg med sikkerhet kan si passer. Prøver knoksen og Phoenix US cars.
Du er sikker på at den giveren som sitter i transfer'n gir riktig type signal ? Hvis du altså har tatt en Chevy transfer å montert i bilen din...
AutoMeter speedometeret skal visst kunne lese de fleste signaler. Kalibrering skjer ved å trykke på en knapp, kjøre en oppmålt strekning på en km, og trykke på knappen igjen, så skal det være kalibrert for dekkstørrelse.. Såfremt det leser signalet. Slik jeg forstår det skal den kunne lese signalet fra Sye-kitet til JBConvertion..
Tillater meg å spørre et nytt spørsmål.
Installerte en Weber etter å ha gått lei Carter'n og er veldig fornøyd med den... Har rivd ut det jeg mente kunne rives ut av vakumledninger i motorrommet. Er det noen spesielle ledninger/vakumpumper jeg må passe på å ikke fjerne? Grunnen til at jeg spør er at etter jeg byttet forgasseren har ikke 4x4 funket. Finner ingen vakumledninger som tillsynelatende skal styre fremakselen, untatt en slange for lufting av den.. Det kan være en tilfeldighet som råder, at det er gaffelen som har røket og at weberen ikke har noe med saken å gjøre,men jeg tviler på det, da 4x4- indikatoren ikke lyser..
Stemmer det at det bare skal være elektriske ledninger som går til en vakumpumpe på selve "gaffelhuset"? Eller er det noe som jeg har oversett? Har lest tråder om 4x4 vakum spørsmål her på forumet, men ble ikke klokere.. Bla:
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,3754.0.htmlOm noen i nærmiljøet i stavanger har mulighet til å møtes og bruke 5 min på å vise meg hva jeg må gjøre, og eventuelt hvilke slanger jeg kan ta vekk i motor-rommet hadde jeg satt stor pris på det!
På forhånd takk.