Skrevet av Emne: Noen med sentrallås?  (Lest 1437 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget BrorHund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 210
Noen med sentrallås?
« på: Ti.,11,Mars,2008,20,21 »
Finnes det sentrallås til YJ? Noen som har? Noen som har ettermontert? Har sett at det finnes sett på f.eks. bilxtra. Må da gå an å montere det med noen koblinger i døråpningen slik at dørene kan tas av allikevel. Eller?

Bare nyskjerrig..
88 YJ 4.2 Black on black!
2,5" OME, 2" BL & 33", Weber 32/36

renegade

  • Gjest
Sv: Noen med sentrallås?
« Svar #1 på: Ti.,11,Mars,2008,20,30 »
Finnes det sentrallås til YJ? Noen som har? Noen som har ettermontert? Har sett at det finnes sett på f.eks. bilxtra. Må da gå an å montere det med noen koblinger i døråpningen slik at dørene kan tas av allikevel. Eller?

Bare nyskjerrig..

SVJV så kom de aldri med sentrallås.

Hvis du skal montere det, så vet jeg det finnes noen kontakter som automagisk slutter kretsen når døren lukkes.
Det er 2 holdere m/fjærbelastede kuler.  1 holder i døra og 1 i karmen.  Når døra lukkes, så presses kulene mot hverandre og kretsen lukkes.
Hvor så jeg de ? husker ikke, men bling-bling / stereo katalogene er jo et sted å begynne...


Utlogget sten_morten

  • Global moderator
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1288
Sv: Noen med sentrallås?
« Svar #2 på: On.,12,Mars,2008,00,55 »
Jeg har havnet i en situasjon der jeg har mange sett med dører ::)

I det siste parret jeg kjøpte hadde det sittet sentrallås i. Jeg kjøpte de av Haldor her på forumet:

http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php?topic=2343.0

Om dette er orginalt på YJ vet jeg ikke, men det finnes i allefall til dørene. Du kan jo ta kontakt med han. Han beholdt sentrallåsen til dørene.
CJ-7 Laredo 1986                 WJ Grand Cherokee Limited 2001              M416
AMC V8                               3,1 TD
36x15,5-15