Hehe... Ja, det hadde sett kult ut med 10 par 265cm hoppski stående rett opp bak:) Stemmer at det er broder'n som skal bytte bil. Men hoppskia blir nok liggende på Lillehammer, og bilen blir nok kun for å transportere han på fine dager.
Ja, jeg så den til 120' i Troms. Den så forsåvidt fin ut, og jeg har kontaktet selger for litt mer informasjon. Tviler på at den er "strøken", selv om annonsen gir et inntrykk av det.
Nå har det seg slik at broder'n er fra Norge og ikke Tyskland eller Polen, og derfor har han desverre ikke en veldig solid økonomi. Så, RedBull er nok ikke aktuell prismessig for han. Dessuten, han ønsker en bil som han kan bruke på fine dager, mest for cruisingens del. Så, 35", sperrer, etc er egentlig ikke noe han har bruk for (selv om hans bror (meg) er veldig keen på det ).
Rust er bestandig en utfordring, be om et bilde langsetter balja på hver side, over bakhjula. Ser du tydelig punktsveisene, så ja, da kan du regne med litt rust i her.
Du skal kunne se punktene, men de skal være omtrent som en 10-øring, ikke mer. Og helt slette.
Sjekk på din egen balje.
Syns de ikke i det hele tatt, sjekk om han har sparkla de ut.
Sjekk i/rundt festene til veltebøylen + og rett foran bakhjula, helt nederst (eneste skjulte rommet på en 7'er).
Sjekk der hvor gulvet går opp bak forsetene, det pleier å ruste akkurat der.
Aner ingenting om motor, drivverk, injectionanlegg osv. på den konkrete bilen.
"Så, 35", sperrer, etc er egentlig ikke noe han har bruk for."
Sieremallasammen, bare vent. Like greit å kjøpe det med engang...