Begynte å trekke kabler til det andre batteriet som skal monteres bak idag. Ble en 70 kvadrat til strøm fra batteriet bak til hovedstrømsbryter i motorrom og en 35 kvadrat mellom batteriene til jord. Begge batteriene skal også ha egen jord til karrosseriet eller blokka på motoren.
Begynte å støvsuge under teppet og gjett hva som lå under teppet under setet på førersiden... En pen samling amerikanske mynter
Trakk batterikablene på førersiden og signalkablene til sub`en og antenna til CB`n på passasjersiden for å ikke få forstyrrelse på spilleren.
Måtte til med hullsag der kablene skulle gå gjennom bjelken som setet er festet i. Strøm kabelen er godt isolert og la den i trekkerør i tillegg.
Tok frem hullsaga igjen og laget 2 gjennomføringer til kablene i torpedoveggen.
Har fundert litt på "gulvet" bak idag også. Blir en liten forandring der siden jeg nå skal feste Hiliften der på 2 eller 3 gjengestenger. Tenkte jeg skulle lage dører som er hengslet i sidene på den lave veggen mot bakluken og bare beholde den eksisterende luken pga tilkomst til batteriet. Blir for mye utstyr oppå der under kjøring til at det er praktisk med flere luker der. I tillegg til jekken og kassa som er der nå blir det jo også en passelig verktøykasse..
Når man har så lange dager i garasjen som det har blitt i det siste er det jo viktig med mat.. Så i en pause åpnet Flåklypatoppen kafè og serverte oksekjøtt i skiver med Sez Chuan saus og ris, servert med svensk Pepsi Max til de oppmøtte
Fikk også montert Warnfangeren ferdig idag og trukket kablene til KC lyktene og lysforsterkningssettet til hovedlyktene.. Byttet også plusskabelen fra relèboksen på vinsjen fra 35 kvadrat til en 50 kvadrat e hadde liggende.
I morgen blir forhåpentligvis vinsjen, batteriene, CB`n og anlegget koblet ferdig. Blir vel også tid til litt mer, får se hva det blir..