Skrevet av Emne: TJ 4,0 96-98modell Ø-K  (Lest 1504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Neowulf

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 159
  • Æ e ikke trøtt å dessuten e blodsukkere på topp
TJ 4,0 96-98modell Ø-K
« på: Lø.,17,Mai,2008,21,34 »
Hei

Ønsker å kjøpe en tj orginal 4-liter 4seter bil(kan godt sette in setene selv), tror det blir en bra jeep nummer 1 for meg.

Alt av tilstander er aktuelt, reprasjons objekt eller kliss strøken og ombygd er av interesse. kravet er kun at det er 4liters motor i.flg vin og at det er en TJ.

send en mail eller pm om du har eller vet om en.

 :)






Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Neowulf

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 159
  • Æ e ikke trøtt å dessuten e blodsukkere på topp
Sv: TJ 4,0 96-98modell Ø-K
« Svar #2 på: Sø.,18,Mai,2008,14,48 »
Er i kontakt men tror det kan gå for lang tid til han selger den+at det er vist flere som er interisert i den.

renegade

  • Gjest
Sv: TJ 4,0 96-98modell Ø-K
« Svar #3 på: Sø.,18,Mai,2008,19,06 »
Er i kontakt men tror det kan gå for lang tid til han selger den+at det er vist flere som er interisert i den.

Tror du skal slite litt for å finne en 4 liter TJ som ingen andre enn deg er interessert i...

Utlogget Neowulf

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 159
  • Æ e ikke trøtt å dessuten e blodsukkere på topp
Sv: TJ 4,0 96-98modell Ø-K
« Svar #4 på: Sø.,18,Mai,2008,19,58 »
Har forstått det å det er greit, problemet mitt er at uansett bil jeg kjøper så må jeg rekke å modifisere den for sommerens bruk (det har akkurat slutta å snø).

Jeg har ca en måned på meg å få bilen hit(pluss/minus litt) etter det er det vel for seint for denne sessongen , da kan jeg kjøpe en 2,5tj i norge å hente en komplett 4liter fra sverige å komme på samme prisen som en 4liter i norge kommer på nå,bare at da har jeg endel reservedeler til overs.

hadde jeg ikke hatt planer om å bruke den i sommer hadde jeg antakelig gått for siste alternativet. 

renegade

  • Gjest
Sv: TJ 4,0 96-98modell Ø-K
« Svar #5 på: Sø.,18,Mai,2008,21,26 »
Har forstått det å det er greit, problemet mitt er at uansett bil jeg kjøper så må jeg rekke å modifisere den for sommerens bruk (det har akkurat slutta å snø).

Jeg har ca en måned på meg å få bilen hit(pluss/minus litt) etter det er det vel for seint for denne sessongen , da kan jeg kjøpe en 2,5tj i norge å hente en komplett 4liter fra sverige å komme på samme prisen som en 4liter i norge kommer på nå,bare at da har jeg endel reservedeler til overs.

hadde jeg ikke hatt planer om å bruke den i sommer hadde jeg antakelig gått for siste alternativet. 

Tenker du på et motorbytte, eller tenker du på å kjøpe en 2,5 liter TJ og en 4.0 liter TJ... ?

Og "hit" hvor er det, er kjekt med ca. sted i profilen.

Utlogget Neowulf

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 159
  • Æ e ikke trøtt å dessuten e blodsukkere på topp
Sv: TJ 4,0 96-98modell Ø-K
« Svar #6 på: Sø.,18,Mai,2008,23,03 »
Jeg kjøper i tillfelle to hele biler, det er nok det enkleste, tar det jeg trenger av svensken å skroter resten. bytter motor og drivlinje,ledningsnett osv om det er forskjeller ute å går.

Bor i/ved kirkenes så uansett hva jeg velger å gjøre må jeg antakelig gjennom sverige og med familie rett på finsk side av grensen er jeg vell heldig stilt med tanke på kjøp innen EU. ...

Men primært ønsker jeg en Norsk bil å ikke noe ommbygd mikk-makk sånn for historikken sin del ol.
(ombygningene jeg kan like er stort sett heving hemi armor og D60)

som rookie i jeep er jeg selfølgelig åpen for innspill å gode råd.