Skrevet av Emne: Ønsker info om dere av nytt medlem  (Lest 2620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget jeep siemens

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 80
  • 93 ZJ 4.0
Ønsker info om dere av nytt medlem
« på: On.,19,September,2007,21,03 »
Hei  :) ønsker mere info om treffene deres og de forskjellig klassene disse bilene er oppdelt i.

Er det treff for grand cherokes??
Jeg ønsker og se på gutta\jentene kjøre jeep i gjørma og over bakkar og berg  ;D

Er vi med andre typer jeep,er velkommene på disse treffene, kunne vært artig og trefft andre med samme type biler og andre biler så lenge det går i jeep  :D

Enklere sagt: jeg ønsker og være litt sosial med andre jeep mennesker   ::)

Håper noen kan gi meg svar og at jeg ikke bryter noen regler som er satt her på forumet.
Endelig jeep på meg også :)
Medlem nr 814

http://www.youtube.com/v/R9MOniGI2nE&rel=1

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Ønsker info om dere av nytt medlem
« Svar #1 på: On.,19,September,2007,21,46 »
Hvis du blar nedover på hovedisden så ser du to emner: "JCN treff & turer", "Andre treff & turer".

Under disse kategoriene ligger alle de forskjellige treffene og turene vi vet om. Under "JCN treff & turer" ligger det info / innbydelser om/til treff arrangert i / for klubbens regi og kun for Jeep. under "Andre treff & turer" ligger det info / innbydelser til andre klubbers treff og samlinger. Hvis du leter litt der så finner du ganske mye info!

Hvis du tilhører Oslo regionen, så treffes vi mandager på Tyrigrava utenfor Oslo hver eneste uke, Bergen, Stavanger, Hedmark og Oppland har tilsvarende måneds samlinger.

Og ja, Grand Cherokeer kan stille på mange av treffen, men noen av dem kan kreve at den er litt eller meget moddet for at den skal kunne brukes. Men uansett er det bare å møte opp, finnes stort sett alltid et ledig sete å sitte på. Det er bare å spørre.
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Ønsker info om dere av nytt medlem
« Svar #2 på: On.,19,September,2007,22,42 »
Hei Britney, og velkommen som bruker av forumet!

Meld deg inn i JCN, så får du mer info om klubben i posten.  :)

Hilsen Kathrine
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Ønsker info om dere av nytt medlem
« Svar #3 på: To.,20,September,2007,00,12 »
Heisann. Jeg og familien har vært med siden juli,og har vært med på vestlandsafari,en våt men flott opplevelse hvor vi med eneste ZJ var hjertelig tilstede. Har ikke følt oss utenfor ennå. Folkene i miljøet er bare helt topp,velvillige og hjelpsomme,unge eller litt eldre(45+)hvor vi kommer inn. Alder har ikke vi følt som noe bremse. Er man helt "vanlig",liketil og ikke tar seg selv veldig høytidelig, passer man inn. Det er følelsen vi har som tilhører bergen, og etter også å ha truffet et par stykker fra østlandet, tror jeg det er likt "all over",uansett hvor du hører til. Ser frem til neste onsdagstreff på paradiskroen.  :)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Ronny

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 618
Sv: Ønsker info om dere av nytt medlem
« Svar #4 på: To.,20,September,2007,08,30 »
Se her ja.....jeg ser i profilen din at du bor i Drammen Jeep Siemens.

Er ikke så mange aktive Jeepere her i by`n, men det er ihvertfall meg som er "aktiv" i klubben. Ellers så er det fler i retning Kongsberg/Notodden som er aktive. (Treff sist søndag med 20 jeeper)

Ellers så tror jeg det er en 4-5 stykker her i Drammen jeg trygt kan hilse på uten å få ett merkelig ansiktsutrykk tilbake :P

Og som Fighter sier, så tror jeg ikke det spiller noen rolle hvor i landet du kommer fra. Vi er en stor familie likevel. Det opplevde Simon (her på forumet med bedre halvdel) og undertegnede når vi besøkte Bergenserne på hjemmebane. (Jada vi kom til ordet vi også)
« Siste redigering: To.,20,September,2007,08,33 av Ronny »
Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW

Utlogget jeep siemens

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 80
  • 93 ZJ 4.0
Sv: Ønsker info om dere av nytt medlem
« Svar #5 på: To.,20,September,2007,17,15 »
Takker for velkomsten  :)

Da har jeg sendt inn søknad om medlem i klubben  ;D

Jepp, jeg bor i drammen vettu, syntes det går lite jeep i drammen egentelig.
Ønsker gjerne og komme på neste sammenkomst, for og hilse på.

Takker for alle svarene jeg har fått  8)

Endelig jeep på meg også :)
Medlem nr 814

http://www.youtube.com/v/R9MOniGI2nE&rel=1

Utlogget CJ-5 Pekka

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 200
Sv: Ønsker info om dere av nytt medlem
« Svar #6 på: To.,20,September,2007,19,27 »
Välkommen til Tyri Grava Kro, vi träffas där var måndag från kl 18:00. Det ligger söder om Oslo. Kör Oslofjord tunneln, vidare E6 mot Oslo, förbi Tusenfryd. Före Ringenestunellen håll vänster och rakt fram över rundkjøringen, in på Gamle Mosseveien och sväng höger kör förbi "Hjulet". "Grava" ligger några järn sjuor bort.  Du kan alltid slå en pling til meg tlf 95957070.
Ta med dig Ronny.  :D
Pekka Lord medlem nr 66
Vestby
CJ-5 Universal -66
Willys MB -43
Gracefully is better than polishing
Shine, can never replace attitude

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Ønsker info om dere av nytt medlem
« Svar #7 på: Ma.,24,September,2007,18,06 »
Da har jeg sendt inn søknad om medlem i klubben  ;D

God morgen Rudi........Eg e klar til å sende ut vet du.. :)

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Ønsker info om dere av nytt medlem
« Svar #8 på: Ma.,24,September,2007,20,19 »
Eh...Rudi er vel dratt te syden, ikke så veldig dumt valg tatt i betraktning at Jeepen min i dette øyeblikket banker på døren og faktisk vil inn :-\
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Ønsker info om dere av nytt medlem
« Svar #9 på: Ma.,24,September,2007,22,43 »
Svikaren............ Og no når vi har så "flott" vær... Måtte ut å redde hagemøbler og parasoller før de havner i nord hordaland. :o