Skrevet av Emne: Kaputt styring  (Lest 1868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Bones

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 116
Kaputt styring
« på: Ti., 9,Oktober,2007,18,25 »
I det eg skulle køyre ut fra parkeringsplassen i barnehagen så streika styringa på min Cherokee 4,0 ltd 1989 modell.
Eg rygga bak, la over til venstre og høyrde eit skikkelig smell i bilen, med påfølgande knaselydar i det eg dreier rattet til venstre. Framhjula går til senter, men ikkje lenger. Eg legg så over til høgre og det går greit, men når eg dreir rattet til venstre så går hjula bare til senter.
Eg ser ned i motorrommet at styrestanga som går fra rattet og inn i snekka (eller er det servoen?) at det har hoppa ut av eit spor den skal ligge i (hoppa nærmare motoren) og at snekka/servoen(?) beveg på seg.

http://www.m1911.org/images/Cherokee/SteeringHoses.jpg
Bilde er ikkje fra min bil, men styrestaget i svart her har flytta seg nærmare motoren.

Så kva har skjedd her? Sidan eg måtte hente i barnehagen så hadde eg ikkje anledning til å krype under bilen, men det eg ser når eg bøyer meg ned ser heilt normalt ut. Men det er denne pumpa/snekka/servoen eller kva det no er som altså har flytta seg til høgre (mot midten av motorrommet).

Nokon som har opplevd noko liknande?  Er det nokon som har eit illustrasjonsbilde av styringa på denne bilen? (begynd å lure på om eg har kjøpt katta i sekken her...)
'96 Grand Cherokee 5,2 V8
--------------------------------------------------
Ex '01 Cherokee 2,5 td
Ex '89 Cherokee 4,0

Utlogget Bones

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 116
Sv: Kaputt styring
« Svar #1 på: On.,10,Oktober,2007,20,34 »
Jepp jepp, då er bilen undersøkt og feilen lokalisert. Det er styresnekka som har tatt kvelden og det på ein ganske så spektakulær måte. Ikkje bare har den tatt kvelden, den har og blitt knekt av festet, dvs at 3 digre boltar som festar snekka til ramma er knekt rett av. Eg er tydeligvis ein sterk mann. Har ikkje åpna snekka med den lek olje, noko den ikkje gjorde før så den går rett i søpla. Skjønar for såvidt ikkje kvifor den er knekt av, så det spørs om det er andre ting som og er kaputt her.

Så da er det bare å jakte etter ei ny snekke. Vil ringe rundt til diverse høggarar i morgon men kan no høyre her om det er nokon som har ei god styresnekke med tilhøyrande festeanordning og boltar til salgs.
Tips om kvar eg kan få tak i dette anyone?
'96 Grand Cherokee 5,2 V8
--------------------------------------------------
Ex '01 Cherokee 2,5 td
Ex '89 Cherokee 4,0

Utlogget 88 YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 97
Sv: Kaputt styring
« Svar #2 på: To.,11,Oktober,2007,00,10 »
Du kan kjøpe ny fra USA for 290$

http://www.4wd.com

Utlogget Bones

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 116
Sv: Kaputt styring
« Svar #3 på: To.,11,Oktober,2007,09,39 »
Er det denne du tenker på?
http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=7761
Styresnekke er vel det samme som steering box vil eg tru?

Litt usikker her og det er litt kjipt å kjøpe feil....

(bilen er ein '89 modell)
« Siste redigering: To.,11,Oktober,2007,09,50 av Bones »
'96 Grand Cherokee 5,2 V8
--------------------------------------------------
Ex '01 Cherokee 2,5 td
Ex '89 Cherokee 4,0

Utlogget 88 YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 97
Sv: Kaputt styring
« Svar #4 på: To.,11,Oktober,2007,10,46 »
Det skal være riktig  ;)