Skrevet av Emne: 99 Grand Cherokee 3.1 limited selges kr.110.000  (Lest 1015 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Thorvald

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 27
99 Grand Cherokee 3.1 limited selges kr.110.000
« på: Sø.,30,Januar,2011,19,36 »
Jeg selger min GC kjørt ca 204000 km.  

Pent holdt, svart, svart skinn, fin i lakken og med Eberspracher dieselvarmer (2 år).tilsammen 3 eiere, og har hatt den selv de siste 5 år.  
Registrete den som personbil og satte inn originale skinnseter bak når jeg kjøpte den.  
Det som i hovedsak er gjort de siste årene er:
- skiftet alle 4 bremsecalipere 2008 (jevnlig bytte av skiver og bremsebelgg)
- understellbehandling 2007
- Skiftet de fleste foringer (etter hvert)
- ny radiator sommeren 2010
- nye returslanger for diesel skiftet 2010
- Gode Cooper sommer og vinterdekk (kjører på 2 sesong), originale alufelger slitt, men flotte 17" alufelg til sommerdekk  

Det er følgende å merke seg:
- klassisk oljelekkasje mellom motor og gearkasse som må fixes for å få den gjennom EU kontroll.
- styresnekken er slitt, strammet og OK og ingen bemerkning på EU kontroll, men bør nok tas i det nærmeste.
- svak støy av hjullager ved hastighet over 80-90 km/t (venstre foran?).
- all elektronikk virker med unntak av varme i førersete, bryter for varmetråder i speil/bakvindu. en kontakt for varmetråd bak er løsnet, noe treg visker bak.  

  
Bilen er kjørt som familiebil og stort sett som transport til hytten (langturer).  Ta gjerne kontakt på  thorvald.jakobsen@hotmail.com

Er du interessert ta raskt konakt, da jeg ellers setter den til reparasjon og prøver å selge til mer ordinær pris på "Finn" senere på våren, forhåpentlig en grei pris for dem som skrur bil selv.
« Siste redigering: Sø.,30,Januar,2011,22,31 av Thorvald »