Skrevet av Emne: Bytte av multireim  (Lest 5788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget valdres

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 166
Sv: Bytte av multireim
« Svar #15 på: To.,13,Februar,2014,22,41 »
Huff høres ut som en jobb for verksted :)ikke ligge å kave på gasasje gulvet.takker for svar.
Don`t park your japanes car behind me!!park it in tokyo

Utlogget cat-vi

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 283
Sv: Bytte av multireim
« Svar #16 på: To.,13,Februar,2014,22,48 »
neida, jobben er ganske rett frem, men tror jeg ville hatt tilgang på en hydr.presse.

Utlogget teerex

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 3508
  • Harstad, Troms
Sv: Bytte av multireim
« Svar #17 på: Fr.,14,Februar,2014,00,08 »
Man trenger ikke ligge nei, må ikke under bilen. Bortsett fra å skru av difflokket da hvis man skal tappe/skifte olje i samme slengen.
Da må man jekke opp bilen og ikke akslingen  :)
2000 WJ 3,1TD Laredo QD, Eibach senkesett, Mystery Switch, chippet, 245/65R17 General Grabber HTS60.
It's a jeep thing. You wouldn't understand! I don't.

Utlogget teerex

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 3508
  • Harstad, Troms
Sv: Bytte av multireim
« Svar #18 på: Sø.,23,Februar,2014,02,52 »
Mens jeg husker det, så er det venstregjenger på bolten til begge løpehjulene  :)
2000 WJ 3,1TD Laredo QD, Eibach senkesett, Mystery Switch, chippet, 245/65R17 General Grabber HTS60.
It's a jeep thing. You wouldn't understand! I don't.

Utlogget valdres

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 166
Sv: Bytte av multireim
« Svar #19 på: Sø.,23,Februar,2014,12,12 »
Er det c-klip for å få ut stikkakslingene i bakakslingen?med tanke på bytte av hjullagerene.
Don`t park your japanes car behind me!!park it in tokyo

Utlogget teerex

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 3508
  • Harstad, Troms
Sv: Bytte av multireim
« Svar #20 på: Sø.,23,Februar,2014,12,25 »
Ingen c-clip på WJ, det er retainerplate med 4 muttere som holder hjullager/aksling på plass.

2000 WJ 3,1TD Laredo QD, Eibach senkesett, Mystery Switch, chippet, 245/65R17 General Grabber HTS60.
It's a jeep thing. You wouldn't understand! I don't.

Utlogget valdres

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 166
Sv: Bytte av multireim
« Svar #21 på: Ma.,24,Februar,2014,21,17 »
Det er jo greit de,slippe av med lokket og inni akselen.skal bytte olje alikavel men.er ganske mye forskjell fra zj og xj som jeg er vant til å skru på.
Don`t park your japanes car behind me!!park it in tokyo

Utlogget teerex

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 3508
  • Harstad, Troms
Sv: Bytte av multireim
« Svar #22 på: Fr., 7,Mars,2014,21,30 »
Mopars delekatalog for WG 2001, oppdatert pr. november 2002 har ikke fått med seg at det er to forskjellige lengder på multireima.

Men her er iallefall begge representert http://hemi.by/chrysler/2001/wg_grand_cherokee_steyr/7_cooling/drive_belts/drive_belts_31l_diesel_engine/
Klikk på + tegnet.
2000 WJ 3,1TD Laredo QD, Eibach senkesett, Mystery Switch, chippet, 245/65R17 General Grabber HTS60.
It's a jeep thing. You wouldn't understand! I don't.