Skrevet av Emne: Hvem kan sveise rust på min 94 Cherokee  (Lest 2757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Heritage

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 10
Hvem kan sveise rust på min 94 Cherokee
« på: Ti., 1,September,2009,15,03 »
Jepp, må nok ta bilen nå før den er helt vrak. Noen som har tips eller lyst å ta jobben?
Rust i gulvhjørner F/B hull i kanaler og endel jobb i bakplaten inni bilen. Den har stått i ro og fikk da litt mye fuktighet:)

Evt hvor kjøper jeg erstatningsdeler?

Utlogget Rocker

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 210
  • What The Hell ?
Re: Hvem kan sveise rust på min 94 Cherokee
« Svar #1 på: Ti., 1,September,2009,23,57 »
Jeep-fan....nu me ny bil :-D

Utlogget comanche 88

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 190
Re: Hvem kan sveise rust på min 94 Cherokee
« Svar #2 på: On., 2,September,2009,11,24 »
Ikke for å kapre tråden din men er det noen som vet hvor jeg får kjøpt framskjermer til cherokee? Så ikke ut som de hadde på quadratec. utsalgssteder i norge kan også være aktuellt hvis det ikke er fantasipriser.

Utlogget Heepeejeep

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 282
Re: Hvem kan sveise rust på min 94 Cherokee
« Svar #3 på: On., 2,September,2009,11,39 »
Ikke for å kapre tråden din men er det noen som vet hvor jeg får kjøpt framskjermer til cherokee? Så ikke ut som de hadde på quadratec. utsalgssteder i norge kan også være aktuellt hvis det ikke er fantasipriser.

Hørt hos Bergskau?
CJ7

Utlogget Rocker

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 210
  • What The Hell ?
Re: Hvem kan sveise rust på min 94 Cherokee
« Svar #4 på: On., 2,September,2009,14,06 »
Ikke for å kapre tråden din men er det noen som vet hvor jeg får kjøpt framskjermer til cherokee? Så ikke ut som de hadde på quadratec. utsalgssteder i norge kan også være aktuellt hvis det ikke er fantasipriser.

Sivrt har brukte til begge sider: http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=24387
Jeep-fan....nu me ny bil :-D

Utlogget Heritage

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 10
Re: Hvem kan sveise rust på min 94 Cherokee
« Svar #5 på: On., 2,September,2009,15,03 »
Ikke for å kapre tråden din men er det noen som vet hvor jeg får kjøpt framskjermer til cherokee? Så ikke ut som de hadde på quadratec. utsalgssteder i norge kan også være aktuellt hvis det ikke er fantasipriser.

Men det er jo akkurat det du gjorde...

Utlogget comanche 88

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 190
Re: Hvem kan sveise rust på min 94 Cherokee
« Svar #6 på: On., 2,September,2009,15,20 »
Ikke for å kapre tråden din men er det noen som vet hvor jeg får kjøpt framskjermer til cherokee? Så ikke ut som de hadde på quadratec. utsalgssteder i norge kan også være aktuellt hvis det ikke er fantasipriser.

Men det er jo akkurat det du gjorde...

Sorry ::) Tenkte at det kanskje kom noen tips som du også kunne ha nytte av. Bergskau er nok verdt å sjekke for deg også

Utlogget Heritage

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 10
Re: Hvem kan sveise rust på min 94 Cherokee
« Svar #7 på: On., 2,September,2009,15,29 »
Sorry ::) Tenkte at det kanskje kom noen tips som du også kunne ha nytte av. Bergskau er nok verdt å sjekke for deg også
[/quote]

Det er ok :)
Ser at det er tydelig behov for karrosseri deler i norge ja, fikk noen priser fra Aarnes som var helt i himmelen. Sjekker nå fraktkostnaer fra USA på gulvplater,kanaler og diverse annet