På tide med en liten oppdatering vel...
natt til torsdag sist uke var framakselen på bilen igjen var vel hjemme sånn 01:30 eller noe:
Så fulgte skruing fredag, lørdag og søndag var kompressoren på plass (etter å ha snudd solonoidene riktig vei var den til og med tett
:
Så har jeg kjøpt nye hvite blinklys til bilen som jeg fikk sammen med resten fra USA, men de er borte vekk (må ha fått kasta dem eller noe). Fikk låne noen gule på mandag så klokken 2300 i går kveld var dette resultatet:
Så i dag var det tirsdagskjøring med Kongsberg-Offroad klubb:
Bilen har nå 35" hjul og ProComp stage 2 4" løft. Venter på 2" body lift også, men det frister å la det være som det er. Det subber bittelitt foran når jeg svinger og har full pendling og jeg har ikke vinsj enda (den jeg hadde var for stor til å passe i fanger'n) så det er klart at når jeg får på mer vekt og fjørene får satt seg så trenger jeg sikkert 2" til. En ting er jeg missfornøyd med på bilen og det er at den blir lett i nesa når det blir bratt, og dette vil helt sikkert ikke bli bedre med 2" løft til.
En annen ting, bilen er lavere på venstre side enn høyre, jeg tenkte kanskje det var Track baren forran som gjør det, men når jeg kjører med bilen så krenger den mere i sving til venstre enn høyre. Er det noen som har anelse om hvorfor det er sånn?
Ellers skal jeg nå få ordna nærlysa mine og så er jeg i prinsippet klar for treff på Rena
Gleder meg veldig kjenner jeg