Skrevet av Emne: Venstre kanal til Grand Cherokee  (Lest 1469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Thomas km

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 109
Venstre kanal til Grand Cherokee
« på: Ma., 1,Februar,2010,18,11 »
Har en 93 mod som jeg trenger inner og ytterkanal venstre side, gjerne kappet slik at jeg får med de to støttebjelkene som går fra innerkanal og til rammevange. Bør da kappes midt i rammevangen for å få med disse delene. Tilstand, noe overflaterust er godtagbart. Ring meg helst på tlf 99 55 06 30 ( Thomas K.-M. ) da dette haster! Bor selv i Indre Østfold, så befinner delene seg langt unna forutsetter jeg at de kan sendes pr. post.

Utlogget Tom K

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 53
Re: Venstre kanal til Grand Cherokee
« Svar #1 på: Ma., 1,Februar,2010,19,40 »
Har du sjekka med Veng i Halden om de kan skaffe kanal ??

Utlogget Thomas km

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 109
Re: Venstre kanal til Grand Cherokee
« Svar #2 på: Ma., 1,Februar,2010,20,16 »
Gikk inn på Veng på sin hjemmeside, og der står ikke kanal oppført. Men mulig at det kan lønne seg å ringe. Har ingen erfaring med å spørre om deler de ikke annonser med. Ellers så skulle Steinar Stolen ha 2500 kr, syntes den var litt drøy. Har sveiset temmelig mye bil, og aldri noen gang betalt mer enn maks 1000 kr.

Utlogget Thomas km

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 109
Re: Venstre kanal til Grand Cherokee
« Svar #3 på: Ti., 2,Februar,2010,17,38 »
Gikk inn på Veng på sin hjemmeside, og der står ikke kanal oppført. Men mulig at det kan lønne seg å ringe. Har ingen erfaring med å spørre om deler de ikke annonser med. Ellers så skulle Steinar Stolen ha 2500 kr, syntes den var litt drøy. Har sveiset temmelig mye bil, og aldri noen gang betalt mer enn maks 1000 kr.

Bestilte kanal på Amerikanske bildeler i Halden, kr 1590, litt mere fornuftig pris.

Utlogget WG04OV

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 47
Re: Venstre kanal til Grand Cherokee
« Svar #4 på: Sø.,21,Februar,2010,19,46 »
Hvorfor gikk du ikke til en bilopphogger og fikk skåret ut hele kanalen (yttre og indre) med avstivere i et stykke ?

Utlogget Thomas km

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 109
Re: Venstre kanal til Grand Cherokee
« Svar #5 på: On.,24,Februar,2010,22,41 »
Hvorfor gikk du ikke til en bilopphogger og fikk skåret ut hele kanalen (yttre og indre) med avstivere i et stykke ?

I Øsfold er det ingen med slike biler, så det ble slik det ble. Får se om jeg forgriper meg på høyre side til sommeren. Da blir det vel å finne en hogger et eller annet sted, eller et klubbmedlem med hoggebil.

Utlogget Tom K

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 53
Re: Venstre kanal til Grand Cherokee
« Svar #6 på: Ti., 2,Mars,2010,20,10 »
Det står en komplett 93 mod Grand Cherokee Laredo hos Røsnes bilophuggeri her i Halden   ;)

Utlogget Thomas km

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 109
Re: Venstre kanal til Grand Cherokee
« Svar #7 på: To., 4,Mars,2010,16,50 »
Det står en komplett 93 mod Grand Cherokee Laredo hos Røsnes bilophuggeri her i Halden   ;)

Må se på den i morgen fredag 5. mars, takker for tips!