Og, jeg fant, jeg fant. I "Haynes Repair Manual" fant jeg, by name, sensoren.
Den står på skrå, i en messingdel, helt framme i innsuget, bak dymanoen. Og da var resten meget enkelt. Først koblet jeg fra minuspolen på batteriet. Dette står med uthevet skrift, og er viktig for at bilens computermodul skal nullstille seg, og "logge inn" den nye delen når strømmen kobles til igjen...Jeg løsnet pluggen ved å løfte "låseflippen" forsiktig, (er ofte sprø pga. langvarig varmepåkjenning, og brekker lett.)å trekke den ut. Fjernet plasttapen som er surret rundt ledningene. Videre var det bare å klemme på "strømstjelerne" som følger med i posen. Legger ved noen bilder fra monteringen, i tilfelle noen lurer på det samme. Har ikke merket noen forskjell ennå, men nå har jeg blanding av E85, 95 og 98 oktan, noe som gir ustabilt forbruk. Det sto også at det kunne gå en tid før computeren i bilen ble "dus" med "dingsen"...Skal uansett følge med, og rapportere her.