Vel nå har det seg slik at:
Hvis jeg skal beholde d 30 min så.. må jeg oppdgradere..
1. arb trenger jeg. (har trutrack nå)
2. nye stikkaksler (det står i slitte aklser med små kryss)
3. spindlene mine er utslitt så tetningene funker ikke helt dvs hjullagerene holder ikke så lenge.
4. vil ha styrestag over istenden for under.
Da ser jeg ikke vitsen med å kostet på d30`n masse penger.
For så være usikker på om den holder eller ikke.
Stein jeg kjører V8 m 285 hk+ ikke 2,5 firer på 120hk?
Jeg vil også tro at når man skal reise så langt, for å denge livskiten ut av bilen er det ikke nødvendig å satse på en framaksel som er beregnet som 235/75/15 hjul med slappe 115hk fra en rekke 6 som tror den dør når den kommer over 3000rpm.
En d44 wagoner aksel er jo tross alt beregnet en mye tyngre bil, 360 motor.
ytterdelene kommer fra en stor ford pickup som også er beregnet for stor motor, mere egenvekt mm.