Jeg har kanskje misforstått ang. innpress/offset.
Antok at -25 måtte jo bety 25 mm innpress/offset. Altså 25,8 mm mindre innpress enn de originale 50,8 mm.
Så det blir da 50 mm større sporvidde tilsammen, enn originalt.
Men negativ offset betyr jo egentlig at felgen bygger mere utover enn innover i forhold til anleggsflaten mot navet.
Trodde ikke det fantes felger til jeep med 25 mm negativ innpress/offset "utpress", som altså da bygger 75,8 mm lengre ut enn originalt felgsenter.
Det blir da altså 151,6 mm total sporviddeløkning som er ganske mye kan man si. For å si det mildt.
Syns ikke det så ut som de stålfelgene hadde 25 mm negativ innpress heller, men kan jo være feil bilde.
De felgene har forøvrig 73,5 mm centerbore, og ikke 71,6 som WJ skal ha så da må man jo bruke en adapter.
Hvor mye mere felgen stikker ut kommer jo også an på felgbredden i forhold til hva man sammenligner med.
En -25 felg stikker jo 75,8 mm lengre ut enn en 50,8 felg.
I tillegg kommer jo halvparten av den evt. økte felgbredden, altså totalt 88,5 mm som du sier med 8" felg sammenlignet med 7" felg.
Linken er nok gammel og utgått, fra 2009.
Disse svarte stålfelgene har -10 innpress og 71,6 mm centerbore (NB! prisen er for 2 felger)
http://www.ebay.ie/itm/221724939348Nomax eller andre kan vel skaffe de felgene som de har med +20 innpress og 71,6 centerbore.
De som de nå bare har på lager i sølv. De vil jo passe mye bedre sporvidde og utbyggmessig.
http://nomax.no/felger/4-x-42013-06-26-10-33-32_/stalfelg-a15-silver-8x16-5x127-et-20-detailDisse fås i 16x8" 0 mm offset, 71,6 centerbore:
http://www.accessoires4x4.ch/en/triangular-steel-weel-4x4/87-triangular-steel-wheel-16-17-5-127.html