Skrevet av Emne: Bytte til feks toyota diesel??  (Lest 1438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Braskete

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 13
Bytte til feks toyota diesel??
« på: Ti.,23,Desember,2008,13,50 »
Er det noen her som kan fortelle meg om de kjenner eller kjenner til noen som har byttet ut dieselmotor eller bensinmotor til et annet merke enn den forbaskede drittmotoren fra VM Diesel?

Utlogget Herman

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 352
Sv: Bytte til feks toyota diesel??
« Svar #1 på: On.,24,Desember,2008,15,39 »
Bytt til Jeep 4,0 L ;D

Utlogget Buhund

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 132
Sv: Bytte til feks toyota diesel??
« Svar #2 på: To.,25,Desember,2008,10,41 »
Nissan`s gode gamle 3,3 liter hadde sikkert vært et godt alternativ til VM`n. "Litt" arbeid er det nok, men alt er mulig.
XJ 4,7L stroker

Utlogget Olav

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 12
Sv: Bytte til feks toyota diesel??
« Svar #3 på: Fr.,26,Desember,2008,22,09 »
Er det noen her som kan fortelle meg om de kjenner eller kjenner til noen som har byttet ut dieselmotor eller bensinmotor til et annet merke enn den forbaskede drittmotoren fra VM Diesel?

Er vell kanskje litt upartisk her men har 2 cherokee'er begge med VM diesel. Syntes ikke de er så dårlige som mange vil ha det til. Problemet med støtstengene er  ikke noe stort bare å skifte.  Den ene vår er gått 330 000 og starter på første gløding. Har jobba mye med VM på Marine siden og vært i Italia på fabrikken og. Sprukne topper som noen snakker om tror eg kommer mest av enkelte glemmer ar de har med en diesel motor å gjøre. Disse er spesielt nøye med varmkjøring før belastning, men ALLE motorer skal være varme før en belaster dem... Bare mine tanker...

Olav

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Bytte til feks toyota diesel??
« Svar #4 på: Lø.,27,Desember,2008,15,50 »
Samme problem som Chevrolet 6.2 diesel, kanskje ?   Alle "visste" hvor dårlig den var, men det virket jo fint da...
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)