Skrevet av Emne: Cooper Discoverer STT  (Lest 17125 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: Cooper Discoverer STT
« Svar #105 på: Lø.,12,Desember,2009,13,34 »
Sitat
på den andre siden var det ikke noe problem å bestille.. så han på dekk team skulle prate mer med han hos Cooper seinere i dag for å finne priser osv..
         
Jeg har satt ett av BF dekkene som reservehjul på samme felg som de som står på bilen, men de må jeg ha på takracket pga størrelsen. Kunne vært ok å hatt et Cooperdekk istedet. Kanskje de kan skaffe et 31x10,5x15 dekk å sende til meg i Bergen? Jeg var forøvrig å fikk fullseipet Cooperdekkene igår. Får se om det hjelper litt på isete underlag, for det var litt "slipping and sliding" her igår. Betalte 600,- i kaffepenger for jobben. ;D halv pris. De sa dekkene blir mye bedre på slikt underlag, så vi får se....
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Madbutcher

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 498
Re: Cooper Discoverer STT
« Svar #106 på: Lø.,12,Desember,2009,15,11 »
Sitat
på den andre siden var det ikke noe problem å bestille.. så han på dekk team skulle prate mer med han hos Cooper seinere i dag for å finne priser osv..
         
Jeg har satt ett av BF dekkene som reservehjul på samme felg som de som står på bilen, men de må jeg ha på takracket pga størrelsen. Kunne vært ok å hatt et Cooperdekk istedet. Kanskje de kan skaffe et 31x10,5x15 dekk å sende til meg i Bergen? Jeg var forøvrig å fikk fullseipet Cooperdekkene igår. Får se om det hjelper litt på isete underlag, for det var litt "slipping and sliding" her igår. Betalte 600,- i kaffepenger for jobben. ;D halv pris. De sa dekkene blir mye bedre på slikt underlag, så vi får se....
Et sånt safari/roof rack står på handle listen min.. sånn over på nyåret når jeg får litt mer kr i påsan.. så reservehjulet mitt havner nokk på taket det også etterhvert.... det der med seiping har jeg ikke klart å bestemme meg for enda.. så langt har det gått flott å ikke merket noe spessielt til at det har vært "unormalt" glatt enda.. så vi får se hvordan det blir utover vinter'n ;D

Jeg kan jo høre med dem om den kan ta med et på 31" i samma slengen,, han ringte meg ikke opp i går.. så vi får vente å se :)


1990
2 door XJ 4.0l
32x11,5 kumho road venture kl71 

I got your Jeep thing...now it hurts when I pee...

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=23833

Utlogget xjrebel

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 673
  • 91 cherokee 4.0 H.O,98 cherokee 2.5 TD,81 CJ-7 4.2
Re: Cooper Discoverer STT
« Svar #107 på: Lø.,12,Desember,2009,20,16 »
du har anledning til å prøve godt gammeldags vinterføre her i helga,madbutcher :)ca 25 cm snø her nå..
« Siste redigering: Lø.,12,Desember,2009,20,41 av xjrebel »
Hvorfor sitte inne,når alt håp er ute?

Utlogget Madbutcher

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 498
Re: Cooper Discoverer STT
« Svar #108 på: Lø.,12,Desember,2009,20,49 »
du har anledning til å prøve godt gammeldags vinterføre her i helga,madbutcher :)ca 25 cm snø her nå..
GLEDER meg til i morgen ;D


1990
2 door XJ 4.0l
32x11,5 kumho road venture kl71 

I got your Jeep thing...now it hurts when I pee...

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=23833