Hei.
Jeg tror at en Dana 60 på bilen din vil være "overkill", dyrt og til ulempe for deg i terrenget.
Man skal ha store planer om heving, veldig store hjul, differensial sperrer og like å være ekstremt glad i å bruke gasspedalen på en trimmet xj for at man skal trenge en Dana 60.
Har man hevet bilen litt og kjører rundt med 31" dekk vil denne akslingen bare være til bry. Dette fordi den er veldig tung, og fordi den gir deg mindre bakkeklaring (den er jo mye større).
Det man heller burde vurdere er en Ford 8.8 aksling fra en Ford Explorer, da får du også med skivebremser (bak). Har ikke gjort dette selv men virker som dette vil være mye mere passende til ditt bruk (selv om du har planer om å kjøre "ekstrem offroad"). Dessuten er det enklere å installere og mye billigere enn Dana 60.
Mulig du må gire om akslingen, da kan du jo vurdere å sette inn en sperre i samme slengen.
PS! tror at du vil klare deg fint med akslingen du har Dana 35 (bak) og Dana 30 foran. Så lenge du ikke setter inn en sperre +setter på enda større dekk.