Hei
Jeg hadde samme problem med min. Faktisk var både fremre og bakre stud knekt. Jeg prøvde å borre de ut med små luftdrevne borremaskiner, og jeg kunne nok greid den fremre, men på den bakre ble det for trangt.
Jeg endte med å ta av toppen og gjøre det i kontrollerte former på benken i garasjen. Tror ikke jeg brukte stort mer enn 4 timer fra start til slutt, så det kan jeg anbefale i stedet for å plages med liten plass i motorrommet. Pass på å ha ny topp-pakning og nye strekkbolter klar før du begynner. Eneste "spesialverktøyet" du trenger er en lang 1/2" tolvkantpipe til en eller to av boltene til toppen, samt momentnøkkel. Det sies at du kan bruke de gamle boltene opp igjen en gang, men jeg kappet hodet av to av de gamle boltene og slipte de runde på enden for å bruke som guiding når jeg skulle montere toppen igjen. Pass på å slipe et spor i toppen på guideskruene slik at du kan bruke et flatt skrujern til å få de ut igjen etter at toppen er på plass. Alt i alt en fin liten jobb. Det er jo alltid kjekt å vite at topp-pakningen er ny