http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10012066&sid=16abccmvjm860510&pos=12&tot=12
Denne vet vell dere her inne litt om
Greit nok at denne har 4.2, men den har jo "alt" annet!!
Skal du uansett bygge om en Wrangler blir det ikke billig...
Kjapt
ca regnestykke:
- Hevesett 10000,-
- Hjul 13000,-
- Skjermbreddere 4000,-
- SYE (SlipYokeEliminator, "må ha" til 4"heving) og CV aksel 7000,-
- ARB sperrer 14000,-
- Forsterkede stikkaksler 12000,-
- Nedgiring fram+bak ("bør ha" over 33" hjul) 8000,-
Motoren er trimmet godt og akslene er giret ned, rent effektmessig tror jeg ikke den vil stå veldig mye tilbake for 4.0... Denne glapp for meg i fjor, så jeg kjøpte en annen YJ, med mye det samme oppsettet, av samme bygger.
Det er også en trimmet 4.2, planet og portet topp, annen kam, eksos, gasser og tenning. Den går utrolig godt til 4.2 å være...
Jeg så og prøvde MANGE Wranglere, både 4.0 og 4.2 før jeg bestemte meg, selv om jeg ikke rakk å kjøre denne, er det nok den jeg ville ønsket om jeg ikke hadde bil nå!
Byggers kommentarer:
http://www.offroad.no/forum/index.php?act=Search&CODE=simpleresults&sid=e6ec78f7ff3302cc5675b6995030d435&highlite=petronixLøp & kjøp mener i alle fall jeg...
I og med at dette er en 88modell vil det være mye enklere å få godkjent V8 ombygging mtp utslipp enn om den var 1990 el nyere, hvis du absolutt må henge fingrene i noe